Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2932341
Ik zal weer eens updaten. Deze week naar ha geweest, prioriteiten gesteld, eerst psychische hulp aangevraagd. Ha gaat overleggen met instanties waar ik het beste naar toe kan gaan. Daarna de fysio gebeld, had een doof scheenbeen, en heel veel zenuwpijn wat ook niet erg handig is. Begon al aardig knorrig te worden omdat mijn rechterbeen het ook af en toe af liet weten (vooral met opstaan) Voelde ook flink wat pijn door de alpha liponzuur heen, dat was ik niet meer gewend. Vorige week al eerste intake, deze week eigen fysio (manueel) Ook besproken of zij mij te mager vond, haar antwoord was nee. Bovenkant is ok, maar de benen en buik zijn nog te groot (in verhouding), die gaan we nu trainen, dus vet omzetten in spieren :) Ze heeft mijn rug rechtgezet, wat nu even doorbijten is, maar gelukkig geen doof scheenbeen meer links en geen uitval rechts meer. Volgende week krijg ik een trainingschema voor benen/billen en buik om die lekker stevig te maken, zodat we zo min mogelijk klachten meer overhouden. Doordat ik zo enorm veel ben afgevallen heeft mijn rug een andere belasting en daardoor gaat het nu fout. Dus rug/buik/benen versterken is geen overbodige luxe :)

Toen mocht ik van hubby een auto uitzoeken ::) :o Had ik wel verdiend zei die! Kon het niet geloven. Uiteindelijk is het deze geworden
Afbeelding
Nooit geen zorgen meer als we met spoed naar wageningen moeten want er zit airco in. Er zit gelukkig geen kolk in de tank. Nooit meer navigatie vergeten, want ook die zit er in. Een auto met hoge instap en lederen bekleding, dus nooit meer last van instappen en mij laten vallen. Kan makkelijk instappen en hoef mijn eigen gewicht niet meer te tillen met het verdraaien op de stoel, want het is lederen bekleding! Dus we kunnen gewoon schuiven. Nooit meer mijn rechterbeen dubbel hebben zitten in de auto en er onderweg moeten plukken.

Een droom die uitkomt. Mijn Fred Flintstone (oude auto) gaat morgen weg, en dan komt daarvoor in de plaats Mr. Mc Dreamy (Patrick Dempsey) heb ik hem maar genoemd.

Verder is het allemaal cadeautjes en genieten voor mezelf. Een mooi creme kanten jurkje gekocht (durf ik nu wel in te lopen) wel een bolero erbij (en een vestje) Nog een lekkere parfum gekocht, die was toevallig in de aanbieding en ga zo maar door. Echt volop genieten nu. En lekker trainen om een strakke rug/buik en benen te krijgen. Ik ben er helemaal klaar voor :) Schoenen nog 2 juni halen en dan nog ander kapsel 12 juni. ;)
#2932370
Gooooooo girl, jij bent goed bezig hoor, geen half werk, maar je pakt jezelf van top tot teen aan.
Wat een leuke auto heb je zeg, en wat lief van je man dat hij je dit kado heeft gegeven, geniet er fijn van en veel veilige kilometers gewenst.
#2932464
Dank je, wil het idd goed afronden, wil me gewoon helemaal toppie voelen (en blijven voelen) voor de rest van mijn leven :)

Gisteren had ik mezelf buiten gesloten, na de fysio was de osteo voor Whisper geweest, die even uitgezwaaid en toen waaide het hard en wham deur dicht. Dus ik eerst al naar de buren gerend, kijken of ze een stukje ijzerdraad hadden maar die waren niet thuis. Toen eens gekeken wat de mogelijkheden waren qua schuttingen. Ik had vorige week lekker ruig gedaan en bomen gesnoeid in de tuin, dus ik kon werkelijk tussen een muur en schutting door. Moest nog wel even om een half afgezaagde boom heenvouwen, toen nog over een andere schutting klimmen en me in de tuin laten vallen. Ik was binnen 5 minuten binnen bij mij, dat was me dus nooit gelukt met al die overtollige kilo's! :) Zo ongeloofelijk. Ben ook nog best fit ook nog, al zeg ik het zelf!

Dank je, dat veilige klinkt me als muziek in de oren eigenlijk :)
Extreme schreef: Gooooooo girl, jij bent goed bezig hoor, geen half werk, maar je pakt jezelf van top tot teen aan.
Wat een leuke auto heb je zeg, en wat lief van je man dat hij je dit kado heeft gegeven, geniet er fijn van en veel veilige kilometers gewenst.
#2932465
Dank je, gaan we zeker doen, staan al heel veel uitjes gepland, we hoeven niet helemaal meer rekening te houden met de temperatuur en autorijden, dus dat gaat helemaal goed komen!
*Marga* schreef: Dat is een mooi cadeau geniet ervan...
#2932470
Dank je, ja het is een Kia Picanto van 2005 :)

Was niet veel keus aan hoor, maar was wel meteen verliefd op dat ding. Nog voordat ik verliefd werd op George Clooney. We wilden een zuinige auto, liefst eentje die 1 op 30 rijdt (en automaat is, want ik mag niets anders rijden), de type autos's die we in gedachten hadden, daar was dus de tiptronic (schakel/automaat bak) niet goed van. En met een beetje pech, zo'n 88% kans dat je een miskoop doet met zo'n tiptronic (omdat de vorige eigenaar met kapotte koppelingsplaten heeft doorgereden) Dus de VW lupo en Audi A2 vielen hierbij af, die hebben dezelfde bak er inzitten.

Toen maar weer terug naar karretje 1, waar ik meteen verliefd op was, vanwege de zit, instap, airco en lederen bekleding (en navi) Maar vind de kleur ook helemaal gaaf. Ik riep meteen tegen mijn man, dit is um! Die is van mij ;) Achteraf is die nu ook van mij! dus ja heeeeeel blij hiermee! Niet meer zon grote lompe gevaarlijke Stone Age auto! Want gevaarlijk is die wel die fred flintstone (gekneusde arm overgehouden, toen die er vanzelf vandoor ging zonder mij erin en ik wilde hem opvangen.. Ooo dat doe ik dus ook nooit weer!.
Mini's 3-tal schreef: Jeetje, das een fijn karretje zeg! Ik denk Kia? Lekker alles erop en eraan, goed gekozen hoor O0
#2932473
Dank je, het wordt zeker genieten, we gaan veel leuke dingen doen de aankomende dagen. Miss. ook weer eens sinds heel lange tijd naar behendigheid kijken!
Kim_S schreef: Wauw! Zo'n groen kado wil ik ook wel  :biggrin2:
Wat heerlijk voor je, geniet ervan!  :-*
#2932600
Dank je, mijn vader vond maar 1 ding belangrijk (zakenman) dat al zijn kinderen een rijbewijs hadden. Zou ook niet weten wat ik zonder moet. Ik zie me nog niet fietsend elke maand naar wageningen, of mijn schoenen uit zwolle halen, of naar mijn familie fietsend. Beetje ver allemaal :)
Mieke L. schreef: Ik heb niet veel met auto's (wij fietsen, niemand hier thuis heeft een rijbewijs  ::) )  maar deze vind ik leuk!!! Die kleur! Heel veel plezier ermee!
#2932605
Dank je, die ervaring heb ik ook,  ik heb altijd in een bordeaux rode peugeot gereden (voor Fred) met zwarte lederen bekleding, dat ding kookte je in, zelfs al was het niet warm, daarom rij ik daar ook niet meer mijn honden in. Dit is creme/grijze bekleding, dus ik denk dat dit wel mee zal vallen met wat ik gewend ben. Gelukkig ook geen donkere auto en er zit warmte werend glas zit er in :)

Die luxe had ik in de peugeot niet!
Skyline schreef: Gefeliciteerd  :)

Let wel... Als hij in de zo'n heeft gestaan en je stapt met korte broek of rokje in dan kan je je goed verbranden aan de lederen stoelen...
Helaas ervaring mee
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door