Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2931615
Afgelopen donderdag reed Totilas ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Totilas ) na 2 jaar afwezig te zijn van blessure leed zijn eerste grand prix wedstrijd weer onder Mattias Rath (dld) in het belgische Kapellen, en ik was erbij  :circle: het was een half uur rijden van mijn werk uit (waar zoon Guess who ook staat  :biggrin2: ) en ben er dus langs gegaan om te kijken.. onder het losrijden kon ik m n ogen al niet van hem afhouden (voor de goede orde, van totilas hahaha) een heerlijk beeld om naar te kijken, back on track! vriendelijk gereden, beide hadden er duidelijk zin in! ze zette beide een mooie proef neer wat goed was voor ruim 78%, bijna 10% verschil met nr 2. er zaten zeker nog wat foutjes in maar wat wil je na 2 jaar geen wedstrijden gereden te hebben. ik was blij verrast om hem weer zo aan het werk te zien, geconcentreerd en ongelooflijk zijn best doen <3  na de proef waar we hem nog een applaus extra gaven keek hij weer, zoals hij dat zo goed kan, met een lang teugeltje oortjes er op het publiek in, alsof hij wilde zeggen dank u dank u goed gedaan he  :biggrin2:

filmpjes, losrijden donderdag:

proef van donderdag:


zaterdag wonnen zij de grand prix special met ruim 82%    filmpje:


ik was echt heel blij om ze in deze vorm terug te zien, fit, blij, voor de ruiter door het vuur gaan.. heerlijk!  hun doel was om wedstrijd ritme op te doen en een safe proef te rijden.. dat is absoluut gelukt :)

deze filmpjes spelen nu af voor de stal van Guess.. kijk jongen zo moet je het over een x aantal jaar gaan doen :P hahaha
inmiddels ziet Guess who (3 jaar) er zo uit  Afbeelding
Afbeelding  :smitten:
Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2931637
Ja leuk hè, Toot weer terug.
Rij zelf western maar kan mooie dressuur wel waarderen.
Ik vind Edward een briljante ruiter maar vind het bij Matthias nog vriendelijker ogen.
Gewoon leuk om Toot weer bezig te zien.

En Guess is een zoon van Totilas begrijp ik? Zo te zien het hij hetzelfde voorbeengebruik :)
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2931645
ja echt heel leuk :) vind het zo n geweldig paard

ja klopt guess is een jonge totilas, heb hem zelf gefokt :)  haha ja hij loopt niet heel de dag zo hoor ;) hij heeft vooral heel veel power van achteruit
Gebruikersavatar
Door Hope
#2931761
Fijn inderdaad dat hij weer terug is, hij zag er opmfilm ook lekker relaxt uit.
Alleen de stang, die vond ik noga, behooooorlijk inwerken. Maar verder prima!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2931825
Mooi! Maar ik ben dan ook echt helemaal wég van jou Guess Who :smitten:
Zelf heb ik jaren een NRPS-er gehad welke liep als een draver maar wel leuk sprong,
heerlijk dier maar geen vergelijk met dit soort paarden  ;)
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2932417
zhiva schreef: Mooi! Maar ik ben dan ook echt helemaal wég van jou Guess Who :smitten:
Zelf heb ik jaren een NRPS-er gehad welke liep als een draver maar wel leuk sprong,
heerlijk dier maar geen vergelijk met dit soort paarden  ;)
Mee eens :smitten: Hihi hihi
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door