Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="hannabelgje"]
Ik ben hard aan het denken om een versapers aan te schaffen.  :-\
[/quote]

Cool! wat kosten die? Ik hou het maar bij mijn Philips voorlopig... helaas geen nieuwe baan nog, lol

Ik heb er zowaar zin in... ik heb besloten mijn wel en wee tijdens de komende 28 dagen ook te delen in mijn blog, zo blog ik tenminste wat vaker en ook een goede reden om het vol te houden, lol. Net coachings filmpje voor week 1 bekeken... vermoeiend maar wel ondanks dat ik eigenlijk niet echt iets nieuws heb gehoord nuttig :)
Zo, dag 1... ik woog vanmorgen 80.9 kg, ouch, vandaar dat sommige broeken erg strak zitten weer, lol. Ik had nog alles in huis voor de sapjes van vandaag, het de 2 'thinnies' in de koelkast liggen en vandaag nog maar eens boodschappen doen voor de rest van de week... wel veel banaan, wie weet vind ik dat na dit programma ook lekker, haha.

Ik heb vanmorgen zelfs even hardgelopen met Angel, whoehoe! en wil vanavond fietsen... of ik ga misschien op de fiets naar Enschede vanmiddag om te kijken hoeveel van wat ik nodig heb ik bij Ekoplaza kan kopen (en hoe duur dat dan wel niet is...) Nu eerst maar even buiten in het zonnetje zitten met mijn hondje. Eerste sapje vind ik lekker in ieder geval, maar die had ik ook al uitgetest vorige week :)
Ik loop inmiddels wel wat achter met de sapjes. Heb alleen de eerste nog maar gehad. Die vind ik inderdaad wel lekker, niet zo extreem ananassig en de zaadjes geven er een lekkere toets aan.
Ik heb voor vanavond ook een half uurtje hometrainer op het programma staan en ik ben op de fiets naar het werk. Dat is in totaal een uurtje fietsen.
[quote="hannabelgje"]
Wij juicen gedurende 28 dagen. Dus sap maken met een sap machine en dat drinken als maaltijden. Daar komt het in grote lijnen op neer.
[/quote]

ah dat ken ik , ben ik mee begonnen, wissel steeds af voor dingen
maar leuk met ze allen, ik heb wel inspiratie en nieuwe recepten nodig, ik kwak gewoon wat fruit erin en klaar...
Zo, de sapjes van dag 1 zitten er in :)
Net alle, nou ja, bijna alle, grrrr, boodschappen gedaan voor deze week. Werkelijk waar... ben ik bij de Jumbo, hebben ze daar nog maar een paar rode bietjes, maar dusdanig zacht en slap dat ik dacht, laat maar... ik ga wel naar de ah xl... daar was ik gisteren namelijk ook en toen hadden ze daar ook alleen maar slappe en zelfs beschimmelde bietjes, dus ik in mijn oneindige optimisme ging er vanuit dat ze vandaag vast verse zouden hebben... maar helaas! Enige pluspunt is dat ik wel wist dat de limoenen en komkommers in de aanbieding zijn bij de ah, dus daar heb ik de extra benzine mee terug verdiend. Wel schokkend dat ze die beschimmelde bietjes een dag later gewoon nog een keer in de winkel zetten... Maar goed, geen bietjes dus, morgen maar beetje wisselen met recepten dan, want volgens mij zit in het recept van morgenochtend biet...
Ik heb vandaag eigenlijk te weinig sap gedronken. Dat moet ik morgen wel beter gaan doen. De breath of fresh air mag de volgende keer een appeltje ofzo erbij voor mij. Ik vond em te bietig.
IK ben ook erg benieuwd naar het shotje van morgen met de bleekselder en komkommer. Iets zegt mij dat ik dat smerig ga vinden.  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door