Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2929533
Volgende week ga ik kennis maken met een dame en haar 2 honden. Mijn moeder kent die dame vanwege dat ze daar het huishouden doet. Deze dame zit in een rolstoel en kan niet zo veel meer. Daar haar man een jaar of 2 geleden is overleden is 1 van de honden verder afgegleden. Heeft een jaar voor de voordeur gelegen om te wachten op de baas. Bazinnetje heeft veel voer de hond gedaan voor zover ze kom qua afleiding. Ook heeft mijn moeder in die tijd dingen aan mij gevraagd voor die hond daar hij vaak slecht loopt (os al oud). de bazin heeft het ter harte genomen toen en heeft raad opgevolgd met tot gevolg dat die hond weer goed/beter ging lopen en bewegen. Nu ruim een jaar later begint de hond helaas echt af te takelen en valt soms om of kan niet opstaan enz enz. Aflopende zaak. Deze dame heeft nog een hond die jonger is. hoe jong weet ik niet precies. Een jaar of 3 a 4. Het zijn jachthonden (welk ras onbekend nog voor mij). toen de man van die vrouw nog leefde gingen die honden altijd mee jagen. Dat hebben ze nu niet meer. Nu is het zo dat ook bij de vrouw (behalve dan dat ze al ziek is van de reuma en in de rolstoel zit) ook nog eens iets hebben gevonden in haar borst en iets in haar nieren. hoe of wat weet ik niet. Daar zij zich zorgen maakt om de honden en ik dit zo aanhoorde van mijn moeder heb ik die vrouw opgebeld. Dat vond ze helemaal geweldig dat ik dat deed, en ze wist meteen wie ik was. Nu ga ik volgende week (mits het bij deze mevrouw kan) donderdag of vrijdag kennis maken met de honden. Als die vrouw dus oppas zoekt of een wandeling of weet ik het komen ze misschien bij mij. De dame zei wel dat mocht er iets met mij gebeuren (ergs) laat ik de ouwe hond zeker inslapen. Daar hij nooit meer dezelfde is geworden sinds de dood van haar man wil ze dat die hond dit ook niet aan doen. Ik ben dus heel benieuwd of er een klik is tussen mij en de honden en mij en de baas. Wel leuk om gewoon andere honden te knuffelen :) .
#2929565
Wat lief dat je je het lot aantrekt van honden die je nauwelijks kent en van een eigenaar die je nauwelijks kent. Maar denk je ook een beetje aan jezelf? Ik heb de indruk dat je al aardig wat op je bordje hebt en ik denk dat je alleen maar goed voor anderen kunt zorgen als je ook goed voor jezelf zorgt.
#2929572
Ik begrijp wat je bedoeld ;). Het is ook niet zo dat die hond (en) altijd hier zijn alleen dat die vrouw zich geen zorgen hoeft te maken mocht ze niemand vinden ze aan ons kan vragen.  Ik ben meer de back up zeg maar. Ze begon te huilen aan de fone.
#2929827
Ja wel gewend, maar ook weer verpest. 1 in negatieve zin, maar dat is niet overal zo. 1 is ooit in een hoekje gedreven door katten, maar buiten vind ze de katten wel interessant en snuffelt eraan.... Maar daar kan aan gewerkt worden. Wil eerst kijken of het klikt en dan proberen een band op te bouwen. dat bij mij laten wennen is wat later.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door