Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2929651
Hadden wij 'vroeger' alleen maar 'last' van 2, hooguit 3 uitlaatdiensten in het Balijbos, hebben we er nu ineens stuk of 8 die vrijwel dagelijks het bos komen 'terroriseren'!! Dus wij vluchten van de week naar Delft, nee zeg, lopen er daar ook 3. Tegelijkertijd. Met ongeveer 25 honden per uitlaatdienst!

Is het beginnen van een uitlaatdienst opnieuw een nieuwe trend ofzo?

Als particulier heb je eigenlijk gewoon niks meer te zoeken in die paar lullige hondenlosloopgebiedjes :-\
#2929656
In Delft is het inderdaad heel erg momenteel, minimaal 25 honden met 1 begeleider en dan lopen ze met 3 van die groepen bij elkaar. Scheveningen Zwarte Pad en Clingendael idem dito, het is niet grappig om dat soort groepen tegen te komen. Bussen zonder benches dus alles word er los in gezet. :-X Ze zijn ook met grote regelmaat honden kwijt...

Het is wel leuk verdient, 9 euro x 25 honden en dan 5 dagen per week.

En aangezien iedere nitwit een HUS mag beginnen en er heel veel baasjes zijn die dat wel als uitkomst zien ( en niet controleren waar ze hun hond aan meegeven) zal er wel een goede (zwarte) boterham in te verdienen zijn.
#2929665
Ooh ja hier idem hoor . Wij kwamen eens aanrijden op de parkeerplaats bij Wijk aan Zee . Daar stond ook een HUS , alles los in de bus . Ik zag vanuit de auto drie honden de weg op gaan . Er gingen er een stuk of vier de duinen in . En dit alles terwijl de ""begeleider ""  nog bezig was een aantal honden uit de bus te laten .
Ik gaf een gil naar die man . Er lopen honden op de weg hoor , ( en daar word pittig gereden )  :-X

Ik heb van een andere hondenbezitter eens een verhaal gehoord ..... Zij liep achter een HUS aan in een park waar ze los mogen .
Deze mevr had een Frans Bulldog pupje uit de sloot gevist . HUS had niets gezien

En nee , als hondenbezitter word je er niet altijd blij van als er een groep met 20 honden aankomt
#2929686
Annemarie Rijnveld schreef: Nu ik gevallen ben en voorlopig niet kan lopen, ben ik toch wel heeeeeeeeeeeel erg blij dat er hondenuitlaatservices bestaan!!! Ik zou mij anders echt geen raad weten.


Er is ook niets mis mee, als ze verstand hebben van wat ze doen en ervoor zorgen dat anderen ook nog kunnen wandelen met hun hond.
Het groeit explosief ja!
#2929707
Corine1981 schreef: Belachelijk dat je met zoveel honden tegelijk mág lopen :(

Hier valt het nog mee, meestal een hond of 6-8 dan heb je het wel gehad, maar dan in keurig ingerichte busjes...

En het is inderdaad leuk geld verdienen natuurlijk. Met drie honden, wat zeg ik, twee tegelijk, verdienen ze al meer per uur dan ik :(
Ga jij ervan uit dat €9,- per hond schoon in het zakje verdwijnt. Maar normaal gaat er al een vijfde naar de btw, de bus loopt niet op water, is vast ook niet gratis verkregen en de IB wil ook nog een stukje hebben. En een uur wandelen maakt dat je snel 2 uur bezig bent met ophalen/wegbrengen.  Dus tenzij jij dik onder het minimum verdient ga je met 2-3 honden per uur niet veel meer verdienen.  Kun je beter zwart huizen gaan poetsen, dat leverd veel meer op. Maar dat mag altijd, want daar zijn geen honden bij betrokken.
#2929749
Pauline schreef: Ik verzorg de facturering voor een uitlaatservice en deels de boekhouding en ik kan je vertellen dat je het niet hoeft te doen als je rijk wilt worden.....

Verder merk ik hier niets van een groeiende hoeveelheid HUS-sen, hier zijn er juist 2 gestopt.
Ik zou eerlijk gezegd ook denken dat door de groeiende werkeloosheid er juist minder klanten zijn voor HUS'sen...... Daarom verbaast me die (wild)groei hier ook zo!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door