Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2928621
ja leuk he :) vind het leuk dat ze ook zoveel eigen initiatief toont en toch ook goed op blijft letten :)
ik zag net dat 30 maart de eerste keer bij de schapen was! echt nog maar heel kort dus ik kan in 8 weken nooit 7x bij de schapen geweest zijn, het is dus zelfs nog minder  :biggrin2:  ach maakt ook niet uit ben zowiso trots, ik zie zo op de film weer dingen waar ik nu aan ga werken (stapje voor stapje ) :)  ik moet zelf ook nog erg wennen hoor haha
#2928819
Mooi filmpje, en erg knap van Bisou! Ze heeft er talent voor, dat zie je. En het viel mij ook al op hoe ze eerst aan de riem trok en dan toch keurig blijft wachten, netjes hoor. Ik heb wel het idee dat ze af en toe dingen doet zonder commando, zoals naar de schapen rennen of er achter eentje aan zitten. Is het de bedoeling dat ze zulk initiatief toont of wil je dat er nog uit hebben?
#2928899
Ja dat is zeker mooi, ze wil ontzettend graag (trekken aan de riem) maar eenmaal aan het werk lijkt het alsof ze haar rust vind, idd het laten wegstuiven van een schaap is de onervarenheid maar ze word er niet feller van oid
@kakocavi, ja een beauceron werkt veel op eigen initiatief dus ik juich dat zeker toe :) straks natuurlijk wel bijschaven hier en daar maar ze snapt dat als er 1 weg gaat ze hem er weer bij moet halen enz dus zeker knap :)
Hopelijk mogen we volgend jaar hier in nl ook officiële wedstrijden starten met andere rassen dan bc!
#2928934
chipjolie schreef: Hopelijk mogen we volgend jaar hier in nl ook officiële wedstrijden starten met andere rassen dan bc!
Waarom zou dat niet mogen?
Ken iemand die loopt gewoon met haar kelpies tussen de borders op trials.

En in Hasselt-BE was laatst het open Belgisch Kampioenschap Praktijk.
Ook hier liepen andere rassen mee...

In juni is er in Zeeland de Stuikertrial waar men een dag apart een trial-dag doet voor andere rassen. Mogelijkheden zat dus  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door