Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2928206
nou morgen gaat het gebeuren mijn border bandit moet er dan toch aan geloven zijn tandjes moeten schoongemaakt worden,vind het dood eng die narcose dan  :nerves:
Ik zal daarna zijn tanden wel bij houden met poetsen moet alleen nog even kijken voor honden tandpasta,of kan ook kinder tandpasta?
Duimen jullie dat hij alsjeblieft goed uit de narcose komt?
Gebruikersavatar
Door kiara
#2928257
Dank je ja klinkt misschien gek maar vind het maar niks die narcose
Is ook de eerste keer van hem hij is 9 en hopelijk ook de laatste keer
Gebruikersavatar
Door nova
#2928275
Geen kindertandpasta, daar zit wat van  mint of menthol in, en dat vinden de meeste honden niet lekker. Er  is honden pasta te koop met rund of kip smaak. Een  goede hondetandenborstel is ook niet weg, hiermee poets je aan de binnenkant en aan de buitenkant v. h. gebit.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2928294
nova schreef: Geen kindertandpasta, daar zit wat van  mint of menthol in, en dat vinden de meeste honden niet lekker. Er  is honden pasta te koop met rund of kip smaak. Een  goede hondetandenborstel is ook niet weg, hiermee poets je aan de binnenkant en aan de buitenkant v. h. gebit.
Neem aan dat ze bij de dierenwinkel ook wel tandenborstel hebben?
En jammer dat hij niet barf lust ben ik steeds meer aan het geven aan de andere maar hij vertikt het
Ook bv gedroogde vullen pezen en dat soort dingen moet hij niet erg jammer
Gebruikersavatar
Door kiara
#2928360
Nou het is altijd al een zeikerd geweest dus dat is of was niet de oorzaak
Ik weet nu wel dat er behoorlijke pruim dozen tussen zitten
Hij zit je aan te kijken of ik hem vergif geef
Zowiezo altijd met eten moet ik zeggen ga nou eten anders loopt hij zo weg en eet een ander het op de sukkel maar hij is verder wel lief hoor  :-*
Gebruikersavatar
Door kiara
#2928472
dank jullie wel hoor  ;) hij is er klaar voor is net lekker gewassen (loopt de hele dag in de werkplaats) lekker geborsteld beetje bij geknipt,ligt nu weer tevreden voor het kippenhok  :smitten: heb geen idee hoelaat hij weer klaar is,misschien vraag ik wel of ik erbij kan zijn,kan wel potje breken bij mijn da,maar twijfel of dat verstandig is.
Ik kan rustig bij een operatie van een dier zijn maar ja je eigen dier,en dan zo'n fijn klusje als dit,scheid zelf bagger voor de tandarts,nou ja kijk morgen wel
Gebruikersavatar
Door kiara
#2928673
nou het ging redelijk goed hij was toch wel beetje in paniek toen de narcose begon te werken,angst zag ik in zijn oogjes  :'( rot om dan weg te gaan,heb net gebeld het gaat goed hij slaapt nog,kan hem na 15.00 uur halen.
Heb net gelijk maar honden tandpasta gehaald en tanden borstel,ja beetje laat maar goed weer van geleerd.
Heb ook drumsticks gehaald voor hem kijken of hij dat wel lust over paar dagen,hoop toch dat ook hij nog is wil barfen,blijf proberen ;)
Door Anne in Zweden
#2928678
Ha, ik wilde net schrijven: "ik duim dat het goed gaat vandaag", maar het is dus al achter de rug! Fijn dat hij de narcose in ieder geval goed heeft doorstaan. Paar uurtjes nog, dan mag ie naar huis!
Gebruikersavatar
Door kiara
#2928820
Hij is weer heel huids thuis maar nog erg slaperig ligt wel buiten in de schaduw op zijn favoriete plekje bij de kipjes alleen nu met half open oogjes  :biggrin2:
Komt wel goed neem ik aan,en dan heeft hij maar klein beetje narcose gehad dus toch wel dat hij er sterk op reageerd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door