Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2927967
Wil mijn woonkamer en -meubels pimpen. Maar om nu  zomaar vanuit het niets  een kwast te grijpen en wat verf op mn spullen te smeren, dat is me toch wat link. :nerves: Nu heb ik foto's van mn  meubels  gemaakt, en ook plaatjes op het IN gezocht van de stijl waar ik naar toe wil.
De plaatjes heb ik  doorgestuurd naar een interieur styliste  en die gaat de plaatjes bekijken. Daarna komt ze op huisbezoek en geeft me  een advies. Ik hoop hiermee te voorkomen dat ik de mist inga.

Als  ik klaar ben met het project, dan plaats hier  ik foto's van voor en na. Ik ben benieuwd. :)
#2928062
Anne in Duitsland schreef: Had je toch al, de woonkamer gepimpt? Hekje tussen woon- en eetkamer, bedje in de hoek, eethoek naar het terras, lekker warm lampje... :biggrin2:
Jahaaa, maar dat lampje is weer weg, dat hekje ook, en dat bedje  staat ook weer werkeloos te wezen.
Verder loops hier een kleine zwarte wollebaal rond die  meubels wil proeven    >:(
#2928150
Ow wat leuk!Ik ben heel benieuwd wat de slyliste gaat zeggen!!!

Wij gaan ook de woonkamer pimpen. Andere vloer er in en ik ga al mijn donkere koloniale meubels bewerken met krijtverf van Annie Sloan

http://www.puurbrocante.nl/c-1207184-2/ ... nie-sloan/

We gaan alles verven in een beetje oud blauw/lavendel en gebroken wit, dan wil ik nog nieuwe eetkamerstoelen. de muren en de bank blijven dat hebben we nog niet zo lang.
#2928216
Is leuk hoor, voor onze dochter heb ik een prachtig brocante ladenkastje op de kop getikt.
In de originele staat gaat ie de kachel in, maar in wit met het oude beslag er weer op ziet het er prachtig uit.
#2928263
Leuk, ben benieuwd naar de voor en na foto's, opschietennnnnn  :biggrin2:
M@rina schreef: Ow wat leuk!Ik ben heel benieuwd wat de slyliste gaat zeggen!!!

Wij gaan ook de woonkamer pimpen. Andere vloer er in en ik ga al mijn donkere koloniale meubels bewerken met krijtverf van Annie Sloan

http://www.puurbrocante.nl/c-1207184-2/ ... nie-sloan/

We gaan alles verven in een beetje oud blauw/lavendel en gebroken wit, dan wil ik nog nieuwe eetkamerstoelen. de muren en de bank blijven dat hebben we nog niet zo lang.
Oooooooh, das leuk!  :D
#2928268
M@rina schreef: Ow wat leuk!Ik ben heel benieuwd wat de slyliste gaat zeggen!!!

Wij gaan ook de woonkamer pimpen. Andere vloer er in en ik ga al mijn donkere koloniale meubels bewerken met krijtverf van Annie Sloan

http://www.puurbrocante.nl/c-1207184-2/ ... nie-sloan/

We gaan alles verven in een beetje oud blauw/lavendel en gebroken wit, dan wil ik nog nieuwe eetkamerstoelen. de muren en de bank blijven dat hebben we nog niet zo lang.
haha en weet je wat ik ga doen?  ::)  ;D

helemaal mijn stijl  :D

Alleen heb ik moeite met de juiste kleuren bij elkaar zoeken, vandaar  de vraag om advies. Volgende week dinsdag hebben we een afspraak :D
#2928270
Inge en Bono schreef: Leuk, ben benieuwd naar de voor en na foto's, opschietennnnnn  :biggrin2:
Oooooooh, das leuk!  :D
Ogenblikje geduld aub, alles moet geschuurd worden, ik moet t in m'n uppie doen, net als het lakken en texen.  Voordat ik klaar ben is t  wel september of zo.

Modjes, topic voorlopig NIET verwijderen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door