Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2926955
Hier is er eentje die wel van bakken houd , Amber . De freule ligt graag languit in de zon  :)
Als het te warm word dan kruipt ze onder de bamboestruik of komt zelf naar binnen
Tessa onze smurf gaat wel altijd even de zon in , maar vind het al snel te warm
Als smurf een minuut of 5 a 10 in de zon is dan vind ze het genoeg
Opoetet ploft neer als ze de kans krijgt en blijft liggen . Ze heeft zelf niet meer in de gaten dat het weleens veel te warm voor haar is
Oma blijft dus binnen , ze mag als ze dat wil wel even in het ochtendzonnetje
Door Rianne145
#2927033
Ik heb geen hond maar katten maar Hier is 1 van de twee een enorme zonneliefhebber!!!
De andere vind het ook wel fijn maar dan alleen maar als er dan ook iets zachts is om op te liggen, gras is dan al te min.


Afbeelding


Dik kijkt wat verstoord, de zon gaat weg...
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Rianne145 op vr 16 mei 2014, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
#2927130
Ziggy is echte een zonaanbidder, die ligt het liefst heel de dag te bakken in de zon, wat dat betreft is Spanje het perfecte land voor haar, want ze heeft een hekel aan regen en kou.. Hier in Spanje is ze ook echt bruin altijd  :biggrin2: haar blote buikje was in Nederland rozig met donkere vlekken, maar hier in Spanje is haar hele buikje pikzwart. Ziggy ligt zelfs in augustus in de zon, maar dat mag maar even van mij, lijkt me niet gezond. Ik kan in augustus nog geen seconde in de zon liggen. Zodra er geen zon meer is wil Ziggy ook naar binnen,  in de schaduw liggen is niet haar ding :P
Door Ruisje
#2927158
Lily niet, maar Sergi ligt in huis als het even kan waar de zon is. En buiten lekker bakken ;) Volgens mij mist ie hier de Spaanse zon weleens, hahaha.
Geen "bakfoto" want hij moet natuurlijk ook af en toe de boel in de gaten houden...
Afbeelding
#2927161
Onze vorige hond (Ridgeback) kon uren zonnen, niet normaal, en in de schaduw laten liggen hielp niet, ze kwam net zo hard weer terug...

Puplief (Barbet) ligt soms wel even in de zon, maar is er snel uit en zoekt uit zichzelf de schaduw, maar die heeft natuurlijk ook een heleboel meer haar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door