Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2926107
De regels die er al waren worden niet eens gehandhaafd, ik ben dus bang dat nieuwe regels misschien 1 jaar iets uit zullen halen en daarna hebben de blauwjurken wel weer wat anders te doen.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2926126
Angelique schreef: De regels die er al waren worden niet eens gehandhaafd, ik ben dus bang dat nieuwe regels misschien 1 jaar iets uit zullen halen en daarna hebben de blauwjurken wel weer wat anders te doen.
Ben ik ook bang voor, maar je weet het niet. De druk wordt wel steeds groter.
Door Dagmar S
#2926141
Dit is tenminste een begin. Ben er wel blij mee. Een dag minder waarop mensen het geknal normaal vinden, want ja je mag het toch ook al kopen.
Zou wel fijn zijn als er ook wat meer op gehandhaafd werd maar wie weet komt dat ook nog.
Stapje voor stapje.......
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2926181
Mini's 3-tal schreef: *tring* Hallo agent, er wordt hier veel te vroeg vuurwerk afgestoken.

Ach, laat ze maar, het kan maar op zijn...
Bent u nooit jong geweest  8)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2926268
Angelique schreef: De regels die er al waren worden niet eens gehandhaafd, ik ben dus bang dat nieuwe regels misschien 1 jaar iets uit zullen halen en daarna hebben de blauwjurken wel weer wat anders te doen.
Ik heb niets tegen vuurwerk, op 31 december.. Ik erger me rot aan die 3tal (soms nóg eerder) maanden ervoor. De regels hoeven voor mij niet aangepast te worden, zolang de huidige maar eens nageleefd zouden worden...
Vrienden wilden laatst op een verjaardag vuurwerk afsteken, ik heb aangegeven vroeg naar huis te gaan want ik vind het onzin om door het jaar vuurwerk af te steken.. Gelukkig dachten er meerdere zo over en als statement gingen wij om half 12 als laatsten weg  :biggrin2: ::)
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2926431
Hier een puber die gelijk begon te brommen toen ik het voorlas.

Vorig jaar agenten aan de deur gehad, er werd net vuurwerk afgeschoten uit uw tuin, tja zou kunnen zoonlief is net naar school dus u bent waarschijnlijk net langs hem gelopen.
en dan een belerend vingertje en dreigen met buro halt, alsof ze daar wat van leren.
Zorg liever voor goede speel mogelijkheden voor kinderen en veilige hangplekken voor de oudere jeugd.
Vroeger haalde wij ook kattekwaad uit en hingen we ook rond en dat gaat al heel erg lang zo, maar om de een of andere reden mag je geen last van elkaar hebben in het normale leven waardoor de jongelui erg ingeperkt word en als ze dan eens iets doen tja dan doen ze het goed.

We willen teveel regeltjes afspreken en afdwingen terwijl met een simpel respect voor elkaar en het oude behandel een ander zoals jezelf behandeld wil worden.
Niet daargelaten dat ik vind dat er best wel opgevoed moet worden en dat we dat met zn allen doen ipv bemoei je enkel met je eigen en daardoor onhandelbare mensen krijgen.
Maarja die ideale wereld krijgen we pas als ....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door