Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lein
#2925777
Hallo allen, 

ook hier een nieuweling op barfplaats. Mijn naam is Marjolein en ik heb samen met mijn gezin twee hondjes. Het zijn allebei Jack Russels. Koekie is een gecastreerde reu van bijna 3 jaar en Brownie is een teefje van bijna 1 jaar. Sinds vorig jaar oktober ben ik begonnen met KVV. De kleine heeft dus maar heel kort brokken gehad in tegenstelling tot de oudste hond. Ze doen het er erg goed op. Daarnaast geef ik regelmatig kippenekken, kalkoennekken, af en toe een fazant karkas en sinds kort ook een rauw ei. Ik zou het liefst overstappen op Barf, maar daar is het gezin nog niet klaar voor. Daarnaast droog ik sinds een aantal maanden ook eigen snacks. Dit is ook een van de redenen om hier op barfplaats te zijn, om te kijken of via barfplaats het kopen van hart, longen etc goedkoper kan. Tot nu toe bestel ik via Versvoer, maar ik vind het best wel prijzig. Train iedere dag met de hondjes, en zit nog op cursus met de jongste. Er gaat dan ook veel trainertjes doorheen. Daarnaast bak ik ook regelmatig glutenvrije hondenkoekjes. Zal niet veel posten, maar wel veel volgen.

Groetjes,
Marjolein
Door Anne in Zweden
#2926018
Koekie, Brownie... Ik krijg er honger van! ;D Welkom op barfplaats! En aangezien Ronald niet durft, doe ik het maar: heb je ook foto's van je jee-erretjes?!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door