Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2924772
Opoe Noa onderweg . Paadjes met gras en bomen zijn leuk  :biggrin2: Hmm hoor ik daar de butler , die klapt in haar handen . Hmm het lijkt er op . Heb ik zeker weer te lang staan snuffelen  :biggrin2: Oma was gisteren weer mee naar Velsen -Zuid , ze moest eerst even wennen . Alles wat tegenwoordig nieuw is ......
Maar het bevalt opoe goed daar . Eerst op je dooie gemakje naar de ezel en de herten kijken . Dan ga je weer een stukje verder .
En dan gaan die andere twee zich na de wandeling nog een partij uitsloven en rennen op de velden .  ::) Nou ik niet hoor , er kwam een heel klein Teckeltje aan en die heb ik heel uitgebreid besnuffelt . En er lopen daar ook andere butlers en die komen mij even een aai geven . Dus ja , het bevalt me daar wel goed zeg maar  8)

Afbeelding
Door Summerditches
#2924827
He Opoe..ben je daar weer..lekker genoten..ik zie nu pas dat je best heel dicht in de buurt wandelt dus wie weet komt deze groupie je ooit nog een keertje tegen :smitten: :smitten: :smitten:
Door smulpaap
#2925298
Summerditches schreef: He Opoe..ben je daar weer..lekker genoten..ik zie nu pas dat je best heel dicht in de buurt wandelt dus wie weet komt deze groupie je ooit nog een keertje tegen :smitten: :smitten: :smitten:


Ja wie weet  :) Wij gaan wel altijd vroeg . Dan is het rustig , ik zit met de oude tut niet meer te wachten op onaangename verrassingen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door