Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2924291
Pippa moest nog ingevoerd in de NDG .
Nadat ik dat afgerond had dacht ik: ik check B ook nog even.
Komt die gewoon helemaal niet voor terwijl ik zeker weet dat ik haar geregistreerd heb! Temeer omdat ik toen ook de honden van m'n ouders geregistreerd heb omdat ik erachter kwam dat zij dat niet hadden gedaan.
Gek toch?
Door Martine-Tom
#2924304
Raar...

Hier ook eens even gekeken, bij het inbrengen is er niks bijzonders gedaan, ik heb ook niks doorgegeven verder en alle 3 staan ze gelukkig gewoon op mijn naam. Dacht dat registreren door jezelf moest gebeuren?
Bij Doki heeft het asiel het geloof ik laten wijzigen, maar de andere 2 he ik verder nooit geregistreerd ofzo...
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2924310
Martine-Tom schreef: Raar...

Hier ook eens even gekeken, bij het inbrengen is er niks bijzonders gedaan, ik heb ook niks doorgegeven verder en alle 3 staan ze gelukkig gewoon op mijn naam. Dacht dat registreren door jezelf moest gebeuren?
Bij Doki heeft het asiel het geloof ik laten wijzigen, maar de andere 2 he ik verder nooit geregistreerd ofzo...
Ja dat moet ook zelf maar volgens mij worden ze in eerste instantie op de naam van de fokker gezet en dan verander je dat als nieuwe eigenaar. En dat heb ik dus gedaan!
Door Martine-Tom
#2924311
Neally schreef: Van registreren weet ik dat je dat zelf moet doen. Vreemd, een B zonder verblijfplaats.
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar dus niet. De chips zijn door 3 verschillende da's gezet, raar dat ze dan toch alle 3 gewoon op mijn naam staan...
Door Anne in Zweden
#2924321
MarijeEnBoomer schreef: Bizar toch! Boomer is niet van mij :'(
Boomer bestaat niet :'(
En Boomer is allochtoon... Een niet-geregistreerde vreemdeling! Hoe oud is ze, valt ze nog onder het kinderpardon? :nerves:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2924328
Anne in Duitsland schreef: En Boomer is allochtoon... Een niet-geregistreerde vreemdeling! Hoe oud is ze, valt ze nog onder het kinderpardon? :nerves:
Zonder vaste woon of verblijfsplaats  :'(
Door miik
#2924355
[quote="Martine-Tom"]
. De chips zijn door 3 verschillende da's gezet, raar dat ze dan toch alle 3 gewoon op mijn naam staan...
[/quote]

Nee, zo hoort het, het zijn toch jouw dieren ?
Het is netjes als de fokker de pups eerst op zijn of haar naam zet, maar dat hoefde niet. Je kon ook wachten tot de pups verkocht waren en dan de pups gelijk op naam van de nieuwe eigenaar zetten.
Maar omdat het tegenwoordig verplicht is om ze jong al te registreren moet de fokker ze nu wel eerst op zijn naam zetten. Maar dat was voorheen dus niet zo.
De dierenarts die de chip zet, zorgt vaak dat de gegevens worden doorgestuurd, maar dan komt de chip op de naam van de eigenaar en niet op naam van de dierenarts...
Gebruikersavatar
Door Neally
#2924363
[quote="MarijeEnBoomer"]
Zonder vaste woon of verblijfsplaats  :'(
[/quote]

Ik loop mee mocht het tot een demonstratie komen hoor. Tsk geen B.
Door Martine-Tom
#2924371
[quote="miik"]
Nee, zo hoort het, het zijn toch jouw dieren ?
Het is netjes als de fokker de pups eerst op zijn of haar naam zet, maar dat hoefde niet. Je kon ook wachten tot de pups verkocht waren en dan de pups gelijk op naam van de nieuwe eigenaar zetten.
Maar omdat het tegenwoordig verplicht is om ze jong al te registreren moet de fokker ze nu wel eerst op zijn naam zetten. Maar dat was voorheen dus niet zo.
De dierenarts die de chip zet, zorgt vaak dat de gegevens worden doorgestuurd, maar dan komt de chip op de naam van de eigenaar en niet op naam van de dierenarts...
[/quote]Ohhh ik dacht dat de da alleen de chip zette en dat de registratie achteraf moest gebeuren. Niet dus  :)
Bij Doki heb ik in het asiel de papieren moeten tekenen en die zouden ze na het "zichttermijn" insturen zodra ze zeker waren dat hij hier zou blijven en dat is blijkbaar ook gebeurd, hij staat in elk geval op mijn naam :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door