Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Michelle Vrolijk
#2919815
Met het oog op Moederdag ontving ik zojuist een mail van een elektrospeciaalzaak met daarin de volgende tekst: 'Maak moeder blij met één van de volgende aanbiedingen: een elektr. ruitenwisser, een broodrooster of een kruimeldief.' Whaahahaaaaa. Wat is er mis met ontbijt op bed, een bos bloemen of een etentje (al dan niet zelf gemaakt)? Ik geloof dat ik daar veeeeel blijer van zou worden! En als deze kadootjes als 'te klein' worden beschouwd, nou, doe dan maar een auto  ;D
Laatst gewijzigd door Michelle Vrolijk op di 06 mei 2014, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2919823
Ik gaf mn moeder altijd een zelfgekleide asbak. Moeders rookt niet  :biggrin2:

Vera is nu nog gelukkig te klein om aan die commerciële onzin mee te doen.
Door Martine-Tom
#2919826
Ik vergeet het om er zaterdag tegen half 5 pas weer aan te denken en dan snel snel iets haal bij de Etos ofzo.
Ik heb er minder dan niks mee, maar mn moeder denkt daar anders over  ::)
Door Roef & Hidde
#2919832
toen de kinderen klein waren vond ik de zelf in elkaar gestampte knutsels wel leuk.
maar sinds ze de knutselleeftijd achter zich hebben gelaten hoeven ze voor mij niks te kopen.te commercieël.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2919850
Roef & Hidde schreef: toen de kinderen klein waren vond ik de zelf in elkaar gestampte knutsels wel leuk.
maar sinds ze de knutselleeftijd achter zich hebben gelaten hoeven ze voor mij niks te kopen.te commercieël.
+1
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2919889
Mijn moeder heeft ook niets met Moederdag en dit jaar is ze op Moederdag zeer waarschijnlijk met het verwijderen van mijn zusje haar spullen uit huis  ;D die gaat komend weekend namelijk het huis uit ;-)
Door charmed
#2919891
Ik vind het altijd heerlijk met moederdag weer een potje parfum die leeg heeft, te vervangen. Dit jaar is het maroushia.. Vorige week al gebracht zo dat ik hem op moederda niet kan vergeten. :) Ze vroeg wat ik er voor moest hebben, ik zeg nou. Volgende week is het moederdag. Dus niets :)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2919950
Ik hoop dat ik niks krijg :)

Ik zeg het ieder jaar ik wil niks maar helaas luisteren ze niet en dan weer iets om in de kamer te zetten wat dan naar de gang wordt verplaatst en dan in een kast ::)
Door K&D
#2919952
Hier is het altijd een dilemma.
Naar welke moeder gaan we? Dichtbij, ver weg; ze zijn er nu nog...
En laat ik mijzelf als moeder ook niet vergeten voor ons kroost... :-[
Door Mowgli
#2919990
De laatste jaren dat ik nog in Nederland woonde ging ik gezellig een koppie bij mijn moeder (ouders) doen en nam dan een mooie bos bloemen voor haar mee. Daar was ze hartstikke blij mee. Tegenwoordig bel ik altijd even om haar te feliciteren met moeder dag :)
Door Nadia
#2919995
Ik doe altijd wel 'iets' voor moederdag.. Ik probeer ook altijd een speciaal cadeau uit te zoeken. Iets heel persoonlijks. Dat vind ik leuk :) Hoeft niet veel geld te zijn.. Voor dit jaar weet ik ook al wat. Maar dat kan ik niet zeggen, want miss inspector gadget leest hier mee.. he mam :P
Dit jaar ben ik voor het eerst moeder op moederdag. En ik moet zeggen dat ik dat stiekem best wel leuk vind :)

Oh. ik mag van mijn moeder absoluut niet met bloemen aankomen op moederdag. Dit omdat ze met moederdag eens zo duur zijn.. Moet dat VL ook nog even duidelijk maken dat die regel hier ook gaat gelden.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2920031
Wij nemen altijd een grote bos  rozen van de veiling mee, is moeders superblij mee, en wij vinden het leuk dat ze daar ruim een week van kan genieten.

Echter doen wij dit ook vaak als we "gewoon" langs gaan, dus Moederdag is het bij ons vaker ... Heb tenslotte maar 1 moeder en ben superblij met haar dat geen enkel cadeau dat kan uitdrukken  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door