Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#2918817
Met een aansteker heb ik een speld verwarmd en gaatjes geprikt in een speen, maar nu is het rubber zwart geworden. Heb het uitgekookt, nog steeds zwart. Is dat erg?
Laatstgeboren pupje is niet veel aangekomen. Tenminste zo lijkt het. het was de kleinste. Eerlijk gezegd heb ik de laatste 2 niet gewogen.
Gek genoeg drinkt ie wel goed, verder voelt ie goed aan. De rest is 430 tot 540 gram en zij weegt 200 gram. Ik ga zo nog eens wegen, want ze drinkt gewoon goed. Ik had al een flesje klaar, maar ze drinkt achterelkaar bij Gina. En dat rare zwarte vlekje op die speen. Maar mss is dat normaal. Ik fles eigenlijk nooit bij.
Het was ook wel een kleintje bij de geboorte. Maar wel een stevig pupje, dus niet zorgwekkend.
Door Ponneke
#2918822
Is heel normaal dat het ingebrande gaatje zwart wordt in een speen.
Geen zorgen maken over het zwart bij het gaatje.
Door vagebond
#2918851
Oh fijn. Na, heb de pup opnieuw gewogen, dus 450 gram. Stomme weegschaal, zo'n digitaal ding. Daarom weeg ik niet meer, als het niet nodig is. Pff, blij toe.
Gebruikersavatar
Door nova
#2918913
nee, dat zwarte is geen punt. Maar als het je stoort, kun je het misschien wegvijlen met een nagelvijl of zo.  ;)
Door Bezcenna
#2919029
Wij gebruiken hier speentjes van/voor prematuur baby's.
De melk loopt er zowat uit, zonder dat ze echt hoeven zuigen  ;)
Misschien eens iemand vragen in die sector?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door