Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2918558
 

    Verder geen verstand van zaken, maar misschien dat een insider wat info kan geven..

    Afbeelding

    Afbeelding
 
    Afbeelding

  Afbeelding 

  Afbeelding

    Afbeelding

  Afbeelding

  Afbeelding 

  .................................  Hebbes ................................

  Afbeelding

Afbeelding

  Afbeelding

  Afbeelding

  Afbeelding

  Afbeelding
Door miik
#2918590
Leuk !!! Hoop bekende gezichten  :biggrin2:
Tja... de bedoeling is dat je tijdens je 2 minuten een showtje geeft en verschillende onderdelen geven verschillende punten.
Dus als de hond op jouw lichaam afzet, dan is dat een extra punt. Het liefste doe je dat met minstens 2 variaties... en op de foto's zie je daar verschillende van ;)
Die kale jongen, Dennis, doet het al wat langer  :P en hij heeft een speciaal vestje aan (soort surfpak vestje) over zijn blauwe shirt, zodat als de hond daarop afzet hij meer grip heeft, maar dat het vooral wat minder pijnlijk is voor de handler ;) (minder krassen en blauwe plekken...).
Reint op de eerste foto heeft ook zo'n veste aan trouwens, zij geven ook vaker demo's en hebben hun eigen webshop waar ze frisbee spullen verkopen:
http://www.flyemhigh.nl/nl/webshop/artlijst_c51

De mensjes hebben allemaal een kleur t-shirt aan, die hoort bij de club waar ze bij spelen ;) De groene komen uit Hoorn, de Kynocatchers...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2918607
miik schreef: Leuk !!! Hoop bekende gezichten  :biggrin2:
Tja... de bedoeling is dat je tijdens je 2 minuten een showtje geeft en verschillende onderdelen geven verschillende punten.
Dus als de hond op jouw lichaam afzet, dan is dat een extra punt. Het liefste doe je dat met minstens 2 variaties... en op de foto's zie je daar verschillende van ;)
Die kale jongen, Dennis, doet het al wat langer  :P en hij heeft een speciaal vestje aan (soort surfpak vestje) over zijn blauwe shirt, zodat als de hond daarop afzet hij meer grip heeft, maar dat het vooral wat minder pijnlijk is voor de handler ;) (minder krassen en blauwe plekken...).
Reint op de eerste foto heeft ook zo'n veste aan trouwens, zij geven ook vaker demo's en hebben hun eigen webshop waar ze frisbee spullen verkopen:
http://www.flyemhigh.nl/nl/webshop/artlijst_c51

De mensjes hebben allemaal een kleur t-shirt aan, die hoort bij de club waar ze bij spelen ;) De groene komen uit Hoorn, de Kynocatchers...
Nog nooit frisbee gedaan, maar daar kan ik me wel wat bij voorstellen  :o

Gave foto's! Je hebt de actie heel mooi vastgelegd! Bij sommige foto's vraag je je toch af hoe die honden in die houding in de lucht terecht gekomen zijn  ;D
Door miik
#2918690
Kaela schreef: Nog nooit frisbee gedaan, maar daar kan ik me wel wat bij voorstellen  :o
Ik heb bij de fysio weleens wat uit moeten leggen hoor... "neeeeej, het was echt niet mn vriendje, het was echt de hond hoor !!! " 8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door