Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2916650
Ik ben dan wel een wannabe moderator  :biggrin2:, maar dat licht gewoon aan fotobucket waarschijnlijk. Je album daar zal niet meer actief zijn?
Door Ramses1
#2916723
nikèdog2000 schreef: hoe kan het dat mijn foto is verdwenen?
K&D schreef: ik zie de tekst; this person has moved or deleted this item...
+1
Door Lil
#2916882
Anne in Duitsland schreef: Wat raar dat ik 'm dan wel zie? *zoekt ophoofdkrab-smiley*
Je browser ververst niet automatisch?
Door Lil
#2916889
Anne in Duitsland schreef: Heu? Joehoe, ik ben 't! ;D
Ja, jij bent het. Zal ie dus vast niet doen hihi. Ofwel doe eens de pagina helemaal verversen en je cache cq geschiedenis legen cq wissen. Zie je het dan nog? Zo, ja. Ik wil ook zo iets magisch haha. Mijn geschiedenis wordt gewist zodra ik afsluit. Maar die optie is voor gewoon gebruik niet altijd zo handig.
Door Anne in Zweden
#2916896
Lil schreef: Ja, jij bent het. Zal ie dus vast niet doen hihi. Ofwel doe eens de pagina helemaal verversen en je cache cq geschiedenis legen cq wissen. Zie je het dan nog? Zo, ja. Ik wil ook zo iets magisch haha. Mijn geschiedenis wordt gewist zodra ik afsluit. Maar die optie is voor gewoon gebruik niet altijd zo handig.
Pagina verversen en bp afsluiten en opnieuw starten doe ik regelmatig. Cache heb ik al een tijdje niet meer geleegd nee, zal ik straks 's doen. Ben benieuwd. Wordt vervolgd!
Door Vivianneb
#2916899
Anne in Duitsland schreef: Pagina verversen en bp afsluiten en opnieuw starten doe ik regelmatig. Cache heb ik al een tijdje niet meer geleegd nee, zal ik straks 's doen. Ben benieuwd. Wordt vervolgd!
ctrl F5  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door