Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2914474
Zoë sprong er net door. Ik hoor een hoge piep en ren naar buiten. Komt Zoë op 3 pootjes naar me toe en naar binnen. Bloeddruppels op de tegelvloer. :o
Ze heeft de nagel van haar duimpje openliggen ofzo. Ik zie niet echt iets en het bloeden is gestopt. Ze is nu heel erg zielig en wil niet op het pootje staan. Arm kind. Toch wel een beetje een dramaqueen vrees ik. :-X
Door Samjo
#2914695
Ik zou als ik jouw was toch even goed in de gaten houden. Als ze er niet op blijft lopen toch even door een dierenarts naar laten kijken. Als de nagel tot in het bed is gescheurd dan is een antibiotica en pijnstilling geen overbodige luxe. Spreek helaas uit ervaring.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2914982
Dat wordt een dikke pleister en eenkoekje ehm kusje erop.

Vandaag weer wat beter, arm kind. Stout luik.  :knuppel2:
Door hannabelgje
#2915080
Hmm ik weet het niet. Haar net opgehaald bij de oppas en ze kwam op drie pootjes naar me toe. Als ze dan even gelopen heeft gebruikt ze wel vier pootjes. Het teentje zelf doet duidelijk pijn. Ik twijfel, wel naar de da of niet?
Door Lil
#2915097
hannabelgje schreef: Hmm ik weet het niet. Haar net opgehaald bij de oppas en ze kwam op drie pootjes naar me toe. Als ze dan even gelopen heeft gebruikt ze wel vier pootjes. Het teentje zelf doet duidelijk pijn. Ik twijfel, wel naar de da of niet?
Kun je zien of het alleen de nagel is of ook de teen zelf? Hoe erg is de nagel beschadigd? Gewoon nagel af kan heel erg zeer doen. Hier wel eens gehad dat het maakte en pas weer normaal liep na aftrekken van de nagel. Mijn da doet dat gewoon zo met een tangetje of als alleen gescheurd met de schaar. Doe dat tegenwoordig dus zelf (wel goed blijven baden en ontsmetten). Ik ben geen fan van preventieve AB, maar ik twijfel niet lang als ik het ook een millimeter niet vertrouw, krijgen ze wel AB. Maar als ze erg maakt kan ook de teen zelf nog wat mee zijn. Lastig lastig.  Dan maar je gevoel volgen ?
Door hannabelgje
#2915099
Er is niks te zien aan het teentje. Das het gekke. Maar ze vindt het niet fijn als ik eraan zit en ze mankt steeds. Mijn broer was met haar gaan fietsen vanmiddag, hij op de fiets en de honden gewoon los, maar hij is vlug weer naar huis gegaan omdat ze erg mank liep. Ik wacht nog wel tot morgen af. Als het dan niet verbeterd is dan gaan we naar de da.
Door hannabelgje
#2915704
Ze doet het wat beter vandaag. Wel af en toe nog manken, maar ze is heel erg vrolijk. Ik ga het aankijken tot het weekend. Aan het pootje zelf nog steeds niks te zien.
Door Lil
#2915746
hannabelgje schreef: Ze doet het wat beter vandaag. Wel af en toe nog manken, maar ze is heel erg vrolijk. Ik ga het aankijken tot het weekend. Aan het pootje zelf nog steeds niks te zien.
Fijn dat het beter gaat!

Als de nagel gescheurd is doet baden soms ook goed.
Door hannabelgje
#2915749
Het lijkt een scheurtje te zijn inderdaad. Bedoel je in de biotex ofzo?
Nagel zit verder gewoon vast en behalve wat rodere plekjes erop niks aan te zien. Ze piept verder ook niet ofzo, wat ze bij de losse nagel van haar wolfsklauw wel deed en niet te zuinig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door