Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Samjo
#2916144
Die kan de vrije natuur niet meer in die zou alle mensen doodknuffelen :biggrin2:
Door Lil
#2916221
Is dat niet gewoon een van mijn twee heren? Die knuffelen ook zo extreem.  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door charmed
#2916461
Heerlijk om zo een vos te zien! Ik heb er eentje gespot in Lauwersoog. Dat was reuze spannend! Meerdere foto's van, van dichtbij met 4 shelties bij ons. Was maar goed dat de wind niet zijn kant op stond anders had ie mij echt wel geroken.
Door miik
#2916469
Mooie diertjes zijn het, maar ik zie ze toch liever in de duinen !
Wat me trouwens gelijk opvalt is dat ik deze ook erg dik vind, denk dat ie behoorlijk verwend wordt door meneer ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2916589
Wat een heerlijk beestje :smitten:
Doet me denken aan animal rescue engeland, was vroeger op animal planet, vonden ze dassen in archiefkasten en vossen in riolen.. Helaas hebben we nu TLC..
Door DJ_Doerak_Tucker
#2916996
[quote="miik"]
Mooie diertjes zijn het, maar ik zie ze toch liever in de duinen !
Wat me trouwens gelijk opvalt is dat ik deze ook erg dik vind, denk dat ie behoorlijk verwend wordt door meneer ;)
[/quote]

Dat zei ik hier ook al meteen, 'die was in de natuur vast niet zo dik geworden'. Die vos krijgt hier ook wel erg veel liefde, misschien zet dat heel erg aan  ;) :biggrin2:?

Fijn dat deze vossen zo goed opgevangen worden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door