Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2913458
We verkopen sinds kort deze op het werk:

Afbeelding

en je begrijpt daar word ik hebberig van  :biggrin2: De dallies hebben veel te weinig speelgoed.  ::)
Nou zijn die ballen reteduur  :o , ik vraag me af zijn ze echt zo onverwoestbaar? Indy en Patsy zijn dol op voetballen, alleen zetten ze vaak hun tanden erin. Beetje zonde als ze snel stuk gaan.....
#2913481
Leuk voor mens en dier, wat wil je nog meer 8)

Maar goed, ik geloof best dat die chuckit ballen van goede kwaliteit zijn, maar ik geloof niet echt in onverwoestbaar. Onze kong en nylabone waren onverwoestbaar (met een Amstaff en Thai Ridgeback in huis) tot de podenco van een vriendin kwam logeren,  die heeft beiden heel snel een stukje kleiner gemaakt.
#2913483
Ik ben fan van de normal chuckit balken en wilde deze kopen voor de wintersport.. Niet meer van gekomen.. Maar hij leek me met name in de sneeuw onwijs leuk! Ben benieuwd hoe de ervaringen zijn!

Heb ook een frisbee van chuckit gehad, daar hebben 4 labjes aan gehangen, en er was 1 naadje los, maar functioneerde nog prima!
#2913485
Deze bal hebben wij niet, wel die kleine chuck it ballen en daar waar Saartje normaal gesproken 2 á 3 wandelingen met een tennisbal deed heeft ze deze bal al sinds augustus 2012... Ik denk niet dat ze onverwoestbaar zijn. maar ize doen in ieder geval bij Saar geen appél omerop te knagen
#2913668
Jillz maakt ook haar speelgoed stuk, ze heeft haar safe stick ook in 2en gebeten  :-X :-X

Maar de chuck it bal die ze gevonden heeft (wel de tennis bal formaat) is nog steeds heel  ;) ;)
En daar speelt ze net zo mee als met de rest van haar speelgoed, ik ben er wel tevreden mee!!
#2913826
ik heb deze bal al een hele tijd , ze vinden hem super om mee rond te sjouwen als je hem weg trapt of gooit , er zit 1 gaatje in een randje nu maar dat maakt niets uit met deze bal , ik moet er wel bij zeggen dat ze hem niet mogen gebruiken als kauw bal wat Storm natuurlijk nog wel eens wil doen , dus na het spelen inleveren ! ik ben een fan als deze ooit echt dood is koop ik zo weer een nieuwe ook al is die duur  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door