Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Sylliev
#2904181
Ik wil mij even voorstellen, ik ben Sylvia, woonachtig in Beuningen en nieuw op dit forum. Mijn kanjers zijn twee cardi's en ik zou mij ook graag willen toevoegen aan deze groep :)
Door Lobbes2009
#2909397
Even een vraagje.

Ik zou graag kip van Hilje willen hebben, maar is er iemand die voor mijn vanaf 21 juni een paar dagen 10 kg kip in de vriezer kwijt kan?
Daar zou ik heel erg blij mee zijn.  :-*
Door robbiekomvoor
#2913410
Lobbes2009 schreef: Even een vraagje.

Ik zou graag kip van Hilje willen hebben, maar is er iemand die voor mijn vanaf 21 juni een paar dagen 10 kg kip in de vriezer kwijt kan?
Daar zou ik heel erg blij mee zijn. :-*
Waarschijnlijk zal dat wel lukken ;)
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2916109
NIER kom us HIER!!!


Wie heeft er wat nier voor mij.  500 gram - 1 kg is echt al helemaal genoeg. Ik ben er helemaal doorheen. Het liefst Lamsnier maar iets anders mag ook als dat niet lukt.

Omgeving Dinxperlo
Door signmodel
#2916817
Bertine schreef: NIER kom us HIER!!!


Wie heeft er wat nier voor mij. 500 gram - 1 kg is echt al helemaal genoeg. Ik ben er helemaal doorheen. Het liefst Lamsnier maar iets anders mag ook als dat niet lukt.

Omgeving Dinxperlo
konijnennieren heb ik voor je. ikzelf zit in dieren en op woensdag en vrijdag in otterlo.
Door signmodel
#2916822
is er iemand die misschien zo nu en dan een hond uit wilt laten? het gaat om de hond van een oudere meneer hier uit de buurt en kan de hond niet meer houden. anders moet deze weg.  ik probeer maar overal wat mensjes te vragen misschien lukt het om een team te krijgen dat de hond toch kan blijven. hond is sociaal met andere honden.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door