ik ben suf geluld vandaag, dagje nascholing :sleep1:
zo maar even bijkomen met een Gerardus.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Judith - schreef: Dagje Leeuwarden, vanwege afdelingsoverleg. Hebben we in een park gedaan in plaats van in een suf zaaltje, leuk!O kijk dat is nog eens aangenaam.![]()
hannabelgje schreef: Krijg net een berichtje van een ex-collega dat op het monent dat haar contract afliep ze wel een vast contract gekregen heeft. Beetje zuur. Ik wilde heel graag blijven terwijl zij er eigenlijk niet wilde werken. Bah.
hannabelgje schreef: Krijg net een berichtje van een ex-collega dat op het monent dat haar contract afliep ze wel een vast contract gekregen heeft. Beetje zuur. Ik wilde heel graag blijven terwijl zij er eigenlijk niet wilde werken. Bah.Sjit zeg
-Annemarie- schreef:bedankt![]()
Alvast veel succes gewenst voor 1 mei dan maar!![]()
![]()
- Judith - schreef: Dagje Leeuwarden, vanwege afdelingsoverleg. Hebben we in een park gedaan in plaats van in een suf zaaltje, leuk!Leeuwarden is best wel leuk, hoor...![]()
hannabelgje schreef: Krijg net een berichtje van een ex-collega dat op het monent dat haar contract afliep ze wel een vast contract gekregen heeft. Beetje zuur. Ik wilde heel graag blijven terwijl zij er eigenlijk niet wilde werken. Bah.Tsss.... inderdaad een beetje zuur. Maar ja, de ervaring leert dat er overal wel wat is...
Ronald schreef: Leeuwarden is best wel leuk, hoor...Pfff ik weet dat je gelijk hebt. Maar mijn goede humeur was tich echt wel weg.
Tsss.... inderdaad een beetje zuur. Maar ja, de ervaring leert dat er overal wel wat is...
Werk naar je toekomst. En die ligt dus niet bij dit bedrijf, hoe jammer ook. Je energie kun je maar één keer gebruiken. En gebruik die dan ook voor positieve dingen. Energie gebruiken voor negatieve dingen, hoe menselijk ook, is verspilde energie (sprak hij, met een ongelooflijke blik van herkenning in de eigen ogen... )
hannabelgje schreef: Pfff ik weet dat je gelijk hebt. Maar mijn goede humeur was tich echt wel weg.Nou! Krijgen we ook nog een foto van het speldenkussen?
Nou ook een leuk bericht dan. Mijn eerste naaiproject is klaar. Ik heb een speldenkussen gemaakt van een heel leuk stofje en hij is nog goed gelukt ook. Best wel trots op mezelf.
Ronald schreef: Nou! Krijgen we ook nog een foto van het speldenkussen?
Ronald schreef: Leeuwarden is best wel leuk, hoor...Volgens mij bijzonder leuk zelfs! We hebben daarna nog een stukje gelopen en ik vond het een prachtige stad, met al dat water![]()