Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2909834
[quote="*Dorothea*"]
Is het gebruikelijk dat dan de gaten in je wangen vallen?  :-\
[/quote]

Als je allergisch voor die troep bent, anders niet. Had dat bij corsodil. Perio aid gaat gedurende korte tijd wel goed, die is minder sterk en bevat ook nog andere ingredienten. Mijn tandarts heeft eens gezegd dat zoutoplossing bij ontsteking ook helpt, maar er is ook 1 spoelmiddel zonder chloorhexidine. Is op alcoholbasis en dus wel au.
Door Lil
#2909840
[quote="*Dorothea*"]
Ik gebruik nu perio-aid
[/quote]

Zou die dan toch maar laten staan en morgen ander spul gaan halen (ik neem aan dat je iets mankeert en niet zomaar helemaal niets kunt nemen)
Door Lil
#2909843
Morgen dus maar even richting apotheek voor wat anders (neem aan dat de ta morgen niet werkt). Moest dat spul na de extracties gebruiken, maar het genas daardoor slechter ipv beter. Grrrr.
#2909872
Ik krijg wel gevoelige wangen maar echt gaten vallen er niet in.
Dingen smaken ook anders maar soms is m'n tandvlees zo geïrriteerd dat ik het wel nodig heb!
Trouwens, dat heb ik dus ook niet meer gehad sinds de sonicare!
#2909878
[quote="MarijeEnBoomer"]
Ik krijg wel gevoelige wangen maar echt gaten vallen er niet in.
Dingen smaken ook anders maar soms is m'n tandvlees zo geïrriteerd dat ik het wel nodig heb!
Trouwens, dat heb ik dus ook niet meer gehad sinds de sonicare!
[/quote]

ja m'n wangen zijn gevoelig en het voelt alsof ik een hete pusflap heb gegeten, de vellen hangen erbij.
Er is mij ook zo'n tandenborstel geadviseerd, maar eerst even wachten op hetvakantiegeld.

edit: ja niks smaakt, ook vervelend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door