Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#284870
;D Ik kon het niet laten......
Ik erger mij dood aan de nieuwe reclame van Purina Beneful. Het lijkt verdorie wel konijnenvoer!!
De maiskloven en sperciebonen vliegen zowat om je oren.

In een verveelde bui heb ik ze even een mailtje gestuurd met de vraag waarom er zoveel groenten en graan in hun voeding zit. Zal wel een standaart antwoord krijgen maar ik heb wel even mijn ergenis van mij af kunnen schrijven ;D

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Charlotte op wo 30 mar 2005, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#284896
Nou, ben benieuwd ;D! Laat je ons ff weten wat het antwoord is? Ik erger me trouwens ook suf aan die reclame... hoeveel mensen zullen er wel niet thuis zitten en denken "oh, dat moet dan wel goed hondenvoer zijn" en hoeveel honden zullen op dit konijnenvoer staan...?
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 20 mar 2005, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#284912
Deze verpakking nodigt uit tot kopen, ik weet zeker als ik brokken zou voeren dat ik het ging proberen, zeer tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik dus ook gevoelig ben voor een mooie verpakking, en met mij volkstammen mensen.
Nu weet ik dat het bagger is , maar de verpakking schreeuwt je toe....KOOP MIJ!!!!!!
Je kan er dus wel van op aan dat door de verpakking dit wel een verkoophitje zal gaan worden :-X
Door Jacqueline74
#284962
Als wij de reclame zien worden wij ook verdrietig. Die man moet zijn hond laten lachen :o ::). Die van ons lacht uit zichzelf bij het zien van een bak met vers ;D
Door Charlotte
#285554
sylvia schreef: Deze verpakking nodigt uit tot kopen, ik weet zeker als ik brokken zou voeren dat ik het ging proberen, zeer tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik dus ook gevoelig ben voor een mooie verpakking, en met mij volkstammen mensen.
Nu weet ik dat het bagger is , maar de verpakking schreeuwt je toe....KOOP MIJ!!!!!!
Je kan er dus wel van op aan dat door de verpakking dit wel een verkoophitje zal gaan worden :-X
Je slaat de spijker op zijn kop! Het is inderdaad de verpakking die het aantrekkelijk maakt. Ik denk wel eens hè, stel dat ze nou op de verpakking van konijnenvoer grote stukken vlees gaan zetten? En er dan een mega reclame campagne tegenaan gooien dat vlees echt wel goed is voor je konijn. Wedden dat binnen no time veel konijnen vleesbrokken zitten te eten ;D
Door Charlotte
#285556
Lizzy schreef: Nou, ben benieuwd ;D! Laat je ons ff weten wat het antwoord is? Ik erger me trouwens ook suf aan die reclame... hoeveel mensen zullen er wel niet thuis zitten en denken "oh, dat moet dan wel goed hondenvoer zijn" en hoeveel honden zullen op dit konijnenvoer staan...?
Zodra ik antwoor heb zal ik het hier plaatsen!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#285605
Charlotte schreef: Je slaat de spijker op zijn kop! Het is inderdaad de verpakking die het aantrekkelijk maakt. Ik denk wel eens hè, stel dat ze nou op de verpakking van konijnenvoer grote stukken vlees gaan zetten? En er dan een mega reclame campagne tegenaan gooien dat vlees echt wel goed is voor je konijn. Wedden dat binnen no time veel konijnen vleesbrokken zitten te eten ;D
Ja ik denk het ook, laten we eerlijk zijn die multinationals huren de beste designers in , een goeie verpakking is al 75% van het succes
#290808
Ik heb antwoord gehad....eigelijk moest ik er vreselijk om lachen maar het is ook best wel triest ???
Dan ben je zo'n groot mega bedrijf die veel van hondenvoer hoort af te weten...en dan krijg je zo'n knullig antwoord:

********************

Beneful is een heel goed hondenvoer. Inderdaad er zitten granen en groenten in dit produkt, maar ook veel vlees. Honden zijn van nature vleeseters, maar aten vroeger ook de darmen en ingewanden leeg van de prooidieren. U zult wel weten, dat daar heel veel voedingsstoffen inzitten, zoals granen en groenten.

Met vriendelijke groet,
CONSUMENTENSERVICE

*********************
#290857
Charlotte schreef: Ik heb antwoord gehad....eigelijk moest ik er vreselijk om lachen maar het is ook best wel triest ???
Dan ben je zo'n groot mega bedrijf die veel van hondenvoer hoort af te weten...en dan krijg je zo'n knullig antwoord:

********************

Beneful is een heel goed hondenvoer. Inderdaad er zitten granen en groenten in dit produkt, maar ook veel vlees. Honden zijn van nature vleeseters, maar aten vroeger ook de darmen en ingewanden leeg van de prooidieren. U zult wel weten, dat daar heel veel voedingsstoffen inzitten, zoals granen en groenten.

Met vriendelijke groet,
CONSUMENTENSERVICE

*********************
Nu weet je gelijk hoe ze bij purina over hun klanten denken......stomme randdebielen die je als kleuters moet benaderen ::)
#290861
Ongelofelijk, zo'n bericht...... Het is inderdaad net alsof ze het tegen een stelletje kleuters hebben. Misschien leuk om hier een bericht op terug te sturen zodat men weet dat jij meer verstand in je pink hebt zitten dan dat hele zooitje bij elkaar bij "consumentenservice".
#290880
Zoiets als:

Beste klantenservice van Purina.
De honden vroeger waaraan u refereert hebben nooit granen en groenten uit de maaginhoud van hun prooidier gegeten. Ten eerste groeit er weinig graan in de vrije natuur en de meeste prooidieren eten gras kruiden zaden en eventueel wat vruchten, daarnaast schudde zij de maag leeg en is het percentage maaginhoud gereduceerd tot een laagje wat aan de maagwand is blijven plakken.
Het percentage granen en groenten in uw brok overstijgt iedere toevoeging van vlees in uw brok, tenminste als we het nog over vlees kunnen hebben dan.
Een hond is een carnivoor, maar door de verpakking en inhoud van uw product zou je denken dat we allemaal een konijn aan onze riem hebben.
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 30 mar 2005, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#290905
sylvia schreef: Zoiets als:

Beste klantenservice van Purina.
De honden vroeger waaraan u refereerd hebben nooit granen en groenten uit de maaginhoud van hun prooidier gegeten. Teneerste groeit er weinig graan in de vrije natuur en de meeste prooidieren eten gras kruiden zaden en eventueel wat vruchten, daarnaast schudde zij de maag leeg en is het percentage maaginhoud gereduceerd tot een laagje wat aan de maagwand is blijven plakken.
Het percentage granen en groenten in uw brok overstijgt iedere toevoeging van vlees in uw brok, tenminste als we het nog over vlees kunnen hebben dan.
Een hond is een carnivoor, maar door de verpakking en inhoud van uw produkt zou je denken dat we allemaal een konijn aan onze riem hebben.
Dat zou een zeer goede reactie zijn!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door