Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2908127
Je bent een weekje weg, wordt gewoon mijn franse balkon gekraakt.  :o
Er zit een tortelduif te broeden in mijn bloempot.
Ik zat eerst nog even in dubio of ik dit nou wel leuk moest vinden, maar het is zo'n schattig gezicht dat ik haar maar laat zitten waar ze zit. Ik ben toch bijna nooit thuis dus ze zit lekker rustig.
Helaas ligt de camera nog bij m'n ouders, ik zal er vanmiddag een foto van maken.
Door Jantina
#2908129
Grappig!  :D
Hier hebben eenden bedacht om in de voortuin te gaan broeden. Laat Bas daar nou vanaf zijn hondenbed op uitkijken en volledig in de stress zitten en vinden dat hij ze echt weg moet jagen met zijn geblaf... Erg onhandig, maar ja, hij went er maar aan hoor!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2908131
Die bloempot hangt tegen het raam, ik kan vanaf de bank alles in de gaten houden. Ik heb het rolgordijn maar even naar beneden gedaan want pa en moe werden wat onrustig van mijn aanwezigheid.
Door millyckk
#2908151
Oei, dan hoop ik dat je dubbel glas hebt  :D

Edit: verkeerde smiley..
Laatst gewijzigd door millyckk op di 15 apr 2014, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2908157
Ohhh, gezellig! Ik vind tortels altijd wel schattig.  :)

Hier een pimpelmees nestje onder het dak naast de achterdeur. Op ooghoogte zo ongeveer, want het dak is daar laag. Handig.  ::) ;D
Ik zit al te kijken of ik vanuit de keuken een foto kan maken als ze aan komen vliegen. Niet zo makkelijk want ze schieten er heel snel onder.  :o
Door Jantina
#2908174
*Dorothea* schreef: Ojee, patsy heeft onze nieuwe huisgenoten ontdekt....
Hoop dat Patsy ze sneller accepteert dan bas de eenden! :P
Door henneke
#2908212
dan heb je over een poosje dit dus

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

super mooi , deze broedde twee jaar terug onder de overkapping op ons terras op een overgebleven hang ding van kerst we konen er gewoon onderdoor lopen niets aan de hand , ze komen nog elk jaar kijken of dat ding er hangt  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2908213
Moeders fladderde net weg toen ik binnenkwam, maar hier zijn de eitjes.

Afbeelding

Het zijn ook nestenbouwers van niks hè, 3 takjes of een kerststukje  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door