Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#2907955
In mijn voortuintje staan twee vlinderstruiken.  Ik snoei ze elk jaar maar het groeit zo hard dat ik ze moet blijven knippen om bij de voordeur te komen in de zomer.  Ik wil ze graag herplaatsen :D
Ze krijgen paarse bloemen in de zomer en worden ongeveer twee meter hoog als je ze elk voorjaar snoeit.
Ze zijn nu ca 70 cm hoog denk ik. Wie kan ik hier blij mee maken? Het zou mooi zijn als ze er uiterlijk zaterdag uit gaan.
Oh ja, ik woon ongeveer tussen Den Bosch en Veghel.
Door Cathelijn
#2908023
henneke schreef: Verdorie jammer dat je erg uit de buurt woont om twee vlinderstruiken op te halen ik had ze anders graag gehad
Ja jammer zeg! Ik wil nog best een stukje rijden maar helemaal naar het westen is wel wat te gek voor twee planten. ..
Door henneke
#2908024
Cathelijn schreef: Ja jammer zeg! Ik wil nog best een stukje rijden maar helemaal naar het westen is wel wat te gek voor twee planten. ..
Dat bedoel ik dat is een beetje te gek voor twee struiken , ik hoop dat er nog een gegadigde komt
Door orinake
#2908044
hmmmmmmmmmmmm ik wil ik wil ik wil...
MAAR waarom woon je zo ver?
Een vlinderstruik is altijd even van slag als je die verplaatst :s
En ik vrees dat een rit van 2u hun dood zou betekenen
Door renate1985
#2908065
orinake schreef: hmmmmmmmmmmmm ik wil ik wil ik wil...
MAAR waarom woon je zo ver?
Een vlinderstruik is altijd even van slag als je die verplaatst :s
En ik vrees dat een rit van 2u hun dood zou betekenen
Ik denk dat dat wel meevalt. Voor vertrek de kluit goed nat maken en dan een zak eromheen binden. Dan blijft de kluit vochtig. Alleen als het heel warm is dan zal hij het waarschijnlijk niet overleven.
Door orinake
#2908103
Wil je ze even voor me aan de kant  houden?
Ik ga ff een poging doen om Fanne zo gek te krijgen...
We moeten donderdag naar NL maar ik moet ff kijken hoever het omrijden is (ik moet naar Kamperveen, pupje ophalen).
Door Cathelijn
#2908179
orinake schreef: Wil je ze even voor me aan de kant  houden?
Ik ga ff een poging doen om Fanne zo gek te krijgen...
We moeten donderdag naar NL maar ik moet ff kijken hoever het omrijden is (ik moet naar Kamperveen, pupje ophalen).
Ik heb nog geen definitief ja van iemand, dus dat kan nog. Ik ben echter zelf niet thuis donderdag, dus qua logistiek is dat ook wat lastig.
Ze moeten er zo laat mogelijk uit denk ik...
Door renate1985
#2908238
Aangezien ze 2uur in de auto mee moeten zou ik ze inderdaad zo laat mogelijk uitsteken.
Ik weet niet hoe groot de kluit is?
Als daar een vuilniszak omheen past ( desnoods met tape meerdere aan elkaar)  dan kan je de kluit vooraf goed nat maken zodat die vochtig blijft onderweg. Dan droogt die niet snel uit.
Met plaatsen ook weer flink wat water in het gat, plant erin en dichtmaken en dan weer flink wat water geven. Met een dag of 2 moet die dan weer mooi staan.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2908665
Cathelijn schreef: Ik heb nog geen definitief ja van iemand, dus dat kan nog. Ik ben echter zelf niet thuis donderdag, dus qua logistiek is dat ook wat lastig.
Ze moeten er zo laat mogelijk uit denk ik...
Hihi ze staan toch in de voortuin? Zet je er wat emmers water bij, orinake een schep mee en dan kunnen ze wanneer ze er zijn de vlinderstruiken zelf uitscheppen en bewateren?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door