Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2907717
Dacht ik op sommige plekken niet meer te krimpen, dus had gehoopt mijn shirtjes Maat M nog lang aan te kunnen, maar of dat gaat lukken? Ben nu wel helemaal uit proporties, nog steeds maat 40 van broek (halverwege ergens) maar mijn bovenkant is al 70 cm, heb dan ook heel verbaasd staan kijken toen ik een topje aangereikt kreeg (zo'n mooi sporttopje neon oranje) in maat XS, na veel gestamel (omdat ik dacht dat ik er niet inpaste) kreeg ik er dan ook nog een S en een M bij om te passen, maar XS paste. Heb dan ook even staan bewonderen in de paskamer. Maar die beveiligingsplak dat was me wat, kreeg hem bijna niet meer uit. Want die plastic beveiligings plak plakte aan mijn rug.. en het was bijna 6 uur.. Dat vertelde ik ook tegen die kassiere. Nou zegt ze, ik had je echt wel geholpen hoor! Haha

Ze werd vrolijk van mij, want ik vond het nog steeds ongelovelijk zo'n klein maatje!

Als ik van die strakke onderjurkjes wil moet ik nu ook al S hebben, had een mooi jurkje gezien met onderjurk, dus van beide M aangetrokken, komt die verkoopster langs lopen, je hebt een te grote onderjurk aan en die kleur staat je niet. Dus een S uit de rekken aangetrokken en dat stond beter.

Wat broeken betreft, tja deze maat blijft te groot, maar een maatje kleiner is nog net iets weg. En als je toevallig eentje precies van pas vind die je makkelijk aan kan, maar toch heel strak zit moet je je niet bewegen, anders ben je hem kwijt.  :-\

Vind het toch wel een beetje eng om over een tijdje mijn einddoel te halen...  :cry2: Ik zelf denk nog een kilo of 5 tot 7.
#2907885
Ja hoor, Lia, er blijft genoeg vel "over" Grapje! Ik wil alleen nog mijn buikvet kwijt, datgeen wat in mijn schort van vel hangt. Dat zullen nog een paar kilo's zijn. Dan gaan er vanzelf nog wat kilo's her en der af. Ongetwijfeld op de verkeerde plekken geloof ik. Heb al bijna geen kont meer over. Alleen mijn bovenbenen zijn nog fors (maar ja, die hebben ook grof vel over). Meeste stoor ik mij aan mijn buik, maar ik hoop niet dat ik daar nog 50 jaar met zo'n schort verder moet lopen (hoop dus ook wel oud te worden haha), dus vandaar dat ie leeg moet en dan hopen dat ze mij daaraan willen helpen.
*Lia* schreef: Er blijft toch nog wel wat van je over hè ?
#2907889
Pauline schreef: Was je voordat je zoveel afviel van boven ook smaller dan van onder? Want dan is het je bouw en zal dat zo blijven denk ik.
Ja het zal ongetwijfeld iets in deze geest blijven. Maar ben nu wel heel erg uit proporties, alleen door mijn bovenbenen (mijn onderbroeken zijn maat 36 of het grootste kindermaatje 164/176) dan krijg je mijn buik, die echt heel veel omvang heeft nog (veel vel + nog wat restvet) Mijn buik heeft dus omvang van maatje 40 nog, daarboven ben ik dus weer heel smal. 70cm ongeveer. Als die maat 40 nu 38 wordt, dan ben ik al heel tevree! Dan zullen de laatste kilo's er ook wel uit zijn hoop ik ;) Als mijn bovenbenen dan ook nog ietsje slinken, vind ik het best :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door