Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2906788
Geweldig fimpje!! Hoewel mijn favoriete fimpje blijft van de border die een nieuw speeltje moet zoeken tussen honderden speeltjes. Eens kijken of ik die kan vinden.
Door Cizsel
#2906821
hannabelgje schreef:
Gevonden.
Die kende ik nog niet. Gaaf.
Hier hebben ook alle speeltjes een naam. Behalve flostouwen. Die heten allemaal flos. En ballen heten allemaal bal. Maar voor de rest heeft alles een naam haha

We hebben (behalve Bal en Flos) een Ei, een Knor, we hadden een Eend, een Stok, Piep, Wubba, Drup, Ring, Kong,.. okay aan de 100 kom ik nog lange niet maar het is een begin  :D
Storm kent ook 'andere'. Dus als ik twee balletjes heb, en ik laat hem bijv Bal brengen (dan mag hij er zelf een kiezen), die brengt hij dan, en dan mag hij nog de Andere Bal gaan halen en dat snapt hij perfect. Hij verbreekt dan zijn focus voor bal 1 en gaat op zoek naar bal 2
Laatst gewijzigd door Cizsel op zo 13 apr 2014, 02:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Dreetje
#2907331
Kaela schreef: Wij zijn gelijk maar begonnen met oefenen. We hebben nog wel even te gaan  :biggrin2:

Het begin is er..... :)
Succes!!!!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2907335
Cizsel schreef: Die kende ik nog niet. Gaaf.
Hier hebben ook alle speeltjes een naam. Behalve flostouwen. Die heten allemaal flos. En ballen heten allemaal bal. Maar voor de rest heeft alles een naam haha

We hebben (behalve Bal en Flos) een Ei, een Knor, we hadden een Eend, een Stok, Piep, Wubba, Drup, Ring, Kong,.. okay aan de 100 kom ik nog lange niet maar het is een begin  :D
Storm kent ook 'andere'. Dus als ik twee balletjes heb, en ik laat hem bijv Bal brengen (dan mag hij er zelf een kiezen), die brengt hij dan, en dan mag hij nog de Andere Bal gaan halen en dat snapt hij perfect. Hij verbreekt dan zijn focus voor bal 1 en gaat op zoek naar bal 2
Hier ook, alleen sommige ballen zijn speciaal. Zijn chuk-it kent hij, en de grote boomerbal, die heet 'blauwe bal'.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2908374
Dag twee van het oefenen. Hij begint het idee te snappen! Ik moet minder ver weg lopen, dan kan ik hem beter in positie belonen zie ik.

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door