Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
Shay meldt zich ook aan voor redding :-X
Mag je de baas niet per ongeluk  meenemen in het stoeien met je grote broer :sorry:
Moet je afkoelen in net zo een gevangenis :boo:
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb het minder slecht als de princes, en ben net zo eng als die dalmaat die niet blij was dat hij niet duidelijk mocht maken wat er nu van detentie gevonden wordt :-X
Is er een praatgroepje mogelijk voor onbegrepen jonge honden?
Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: :o neeeeeeee
Ik heb gezegd dat ik goed voor de zou zorgen  ::)
Ja, dan kan ie gelijk even zien hoe het er werkelijk aan toe gaat :'(
Door MarijeEnBoomer
Lizzy schreef: Ja, dan kan ie gelijk even zien hoe het er werkelijk aan toe gaat :'(
Jamaar jamaar uhhhhhh

Ik vind d'r wel echt lief hoor! Heus!!
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: Dan denk je als fokker dat je puppen zo leuk terecht zijn gekomen :'( :'( :'( :'(
Je ze beloven een hoop, maar ze voeren die arme beesten gewoon BoniBARF.
Door henneke
*Dorothea* schreef: wilde beesten bevrijden uit hun kooi is levensgevaarlijk! :nerves:

Afbeelding
die hond moet eens worden opgevoed zeg wat een engerd , gelukkig doet zijn zus dit nooit  8)
Door henneke
en kleine prinses Pippa jij hoeft niet 114 te bellen hoor jij kan het leger wel inzetten denk ik om je te bevrijden van die enge peet tante van je  :o
Door Neally
Als ik zo de sporen zie aan de laarzen van peettante van het nieuwe Prinsesje vrees ik toch wat voor haar toekomst.
Nu al in gevangenschap, wat zouden ze haar aandoen als ze hoger is.  :'( :'(

Hoelang heeft t gevaarlijke stippenmonster al niet te eten gehad.  :nerves: Te eng, wat een tanden.  :o
(of zou het de grote boze wolf uit rood Kapje zijn. "Oma wat heeft u grote tanden".)  :P
Door -Saskia-
Neally schreef: Als ik zo de sporen zie aan de laarzen van peettante van het nieuwe Prinsesje vrees ik toch wat voor haar toekomst.
Heb je ook de sporen óp de peettante goed bekeken?  >:(

Afbeelding

Die hamer, was verantwoorde therapie. :whistle:
Door Neally
-Saskia- schreef: Heb je ook de sporen óp de peettante goed bekeken?  >:(

Afbeelding

Die hamer, was verantwoorde therapie. :whistle:
Ik zag wel iets . . .  ;D Lief is ze hè, je kunt haar gewoonweg niet weerstaan.  :smitten:
Door henneke
Lizzy schreef: Wat is BoniBarf?
hehe eindelijk iemand die nieuwsgierig is  :biggrin2: :biggrin2:dat zijn braadhaantjes van een kilo die we kopen bij de Boni supermarkt al hier , de ingewanden zitten er in in een plastic zakje al met al niet slecht voor een paar dagen Salto krijgt er nog een bakje Smac oh nee Smuldier bij en klaar zijn we weer .
Door -Saskia-
*Dorothea* schreef: Zo wat een krassen, ik zou die pup laten ontklauwen.  :o
::) het waren de schattige puppy-tandjes, welke ze voortvarend in m'n vlees plantte. Levensgevaarlijk, een pup op BARF.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door