Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2905477
Gisteren willen we gaan wandelen, Leo zou Fritzi in de auto zetten, zo begreep ik, ik gooi het hek open om haar in de auto te laten springen, ze rent zo langs de auto en schiet de Voorweg op :-X :-X :-X :-X :-X. Gelukkig liep het zonder kleerscheuren af.

Vandaag gingen we in het Bentwoud lopen. Ik had al een "mmmm gevoel". Voorbij de schaapjes, over het slootje laten we ze los, Frou en Fritz ontdekken 2 eendjes in de sloot, die vliegen weg maar in blijft tussen de 2 slootkanten vliegen. Dat vonden de meisjes HEEEEEEEEEEEEEEEL erg leuk! Ze rende terug richting de auto (en de 80 km weg) en ik roepen en roepen en zij niet komen. Frou draait net voor de sloot weer om en rent terug, Fritzi rent door, we knipperen met onze ogen en hoe ze het voor mekaar heeft gekregen weet ik niet maar ze stond pardoes IN de schapenweide :-X :-X :-X :-X

Leo is over het hek gesprongen, heeft aan gepakt en aan mij gegeven. Gelukkig weer zonder kleerscheuren. Een stel goeie beschermengelen!

Mijn hart doet het nog maar een 3de situatie overleef ik waarschijnlijk niet :-X
#2905483
Pfoew.... Dat is idd schrikken. Knap dat Leo zo'n reactievermogen heeft, denk dat hij één van de beschermengeltjes is ;)
En jouw dames, die snapt Jacy wel..
Konijnen, vogels, katten en honden zijn niet interessant, maar eenden.. Je mag er niet heen, maar op 50 meter reageren die leuke dingen al op sluipen van een Border..
#2905515
Ojee.
Gelukkig allemaal goed afgelopen!
Doet me wel denken aan een jonge Kaio......hebben we ook over prikkeldraad heen moeten tillen bijv, in de wei komen gaat blijkbaar altijd makkelijker dan eruit  ::) overal ontsnappen en dan op strooptocht in de wijk.
Of helemaal het krakend ijs oprennen, of van 2 meter hoog naar beneden springen, dat was overigens met 7,5 jaar.
Dus bereid je maar vast voor met die 2 spookjes van jou!  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door