Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door fester
#274600
Vandaag heb ik voor het eerst hondentaart/koekjes gebakken! En het is nog gelukt ook. Het recept is van Cujo. En eigenlijk zo gepiept. Nog even laten drogen en smuuuuuuuulen maar ;D
Door fester
#274867
Cujo schreef: En hoe vonden je honden het?
HEEEEEEEEERRRLIJK ;D
Maar volgende keer wil ik er ook nog een blikje garnalen doorheen doen, je kunt natuurlijk met dit recept heel veel variaties maken. Gelijk het recept ook aan mijn zus gegeven. Die ging ook gelijk aan de slag.
Namens Gomez Fester Pride Jolly en demi,
bedankt voor het heerlijke recept ;D
Door Elizaw
#275042
over welk recept hebben we het hier?? ;)ik bak ook weleens koekjes..nou ja er zit geen vorm in, maak er gewoon soepballetjes van maar ze vinden ze lekker ;D
Maar een nieuwe recept is altijd welkom ;D

Groetjes,
Bep
Door fester
#275227
RuBep schreef: over welk recept hebben we het hier?? ;)ik bak ook weleens koekjes..nou ja er zit geen vorm in, maak er gewoon soepballetjes van maar ze vinden ze lekker ;D
Maar een nieuwe recept is altijd welkom ;D

Groetjes,
Bep
Door Jacqueline74
#279999
RuBep schreef: over welk recept hebben we het hier?? ;)ik bak ook weleens koekjes..nou ja er zit geen vorm in, maak er gewoon soepballetjes van maar ze vinden ze lekker ;D
Maar een nieuwe recept is altijd welkom ;D

Groetjes,
Bep
Op de site van Cujo hebben we een onderdeel recepten dus als je zin hebt neem een kijkje:

http://www.cujo.nl
Laatst gewijzigd door Jacqueline74 op za 12 mar 2005, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Elizaw
#280070
Zo dan, jij hebt echt een leuke site ;Dveel makkelijker om daar de recepten vanaf te halen ;D
Ziet er goed uit, leuke foto's van Cujo aan het eten ;Dook leuke verslagen van de cursussen :)echt mooi gemaakt.

groetjes,
Bep
Door Jacqueline74
#280255
RuBep schreef: Zo dan, jij hebt echt een leuke site ;Dveel makkelijker om daar de recepten vanaf te halen ;D
Ziet er goed uit, leuke foto's van Cujo aan het eten ;Dook leuke verslagen van de cursussen :)echt mooi gemaakt.

groetjes,
Bep
Daarom gaf ik je ook de tip, bedankt voor alle lof :-[
Door Robian
#290367
Ik heb vrijdag de viskoekjes die op je site staan gemaakt.

De hondjes waren erg enthousiast, mijn vriend minder.
Het huis stonk volgens hem naar vis :o ::) ;D

Groetjes,
Sylvia

p.s. hij heeft pech want ik ga die koekjes echt nog een keertje maken. 8)
Door Jacqueline74
#290400
Leuk he je honden zo zien te genieten. Hier ook zo een die is helemaal gek van onze eigen gebakken koekjes hij kan bijna niet wachten tot ze afgekoeld zijn ;D
Door Jacqueline74
#290401
Red_Hunter schreef: Zou ik hiervan ook iets mogen gebruiken voor mij nieuwe site??
Niet letterlijk overnemen natuurlijk maar ideeen opdoen?
Ik denk dat weinig mensen hier problemen mee hebben mits je een copyright vermeld en eventueel een verwijzing naar de betreffende site of een link natuurlijk ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door