Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ulrike
#2901449
Kikopup heeft zo'n leuke filmpjes op youtube. Kijken jullie ze wel eens?

Dit is haar kanaal: https://www.youtube.com/user/kikopup

Ze heeft niet alleen heel leuke video's om honden trucjes te leren, maar ook veel video's over het oplossen van probleemgedrag. Zeker die laatste categorie vind ik erg interessant. Voor mij persoonlijk ook erg leuk is dat ze ook podenco's traint en andere windhonden. Er komen dus niet alleen maar bordercollies in haar filmpjes voor.

Filmpjes waar ik nog beter mee aan de slag moet zijn de filmpjes over het niet aanblaffen van andere honden en het alleen thuis zijn. Ik zag net een filmpje waarin ze leert de hond op de rug te ontspannen voor het knippen van nagels.. Die zet ik ook maar op mijn lijstje  ::). En het niet blaffen aan de deur.. ook nog kijken  :D.

Het trainen van meerdere honden wil ik ook weer vaker  gaan doen:

Het is ook echt leuk om met een hond die mentaal wat meer uitdaging kan gebruiken een trucje uit te kiezen en die aan te leren. Zelf wil ik dat nog doen met dit filmpje van tab289 (Training Positive): Finch en ik zijn er al goed mee op weg  :biggrin2:. Hij heeft trouwens ook leuke en leerzame filmpjes!
Door Laura2004
#2901522
Ik kijk ze ook vaak. Heb toevallig vandaag met Ziggy het dremelen terwijl ze op haar rug ligt geoefend, gaat hartstikke goed (nou is Ziggy ook wel makkelijk). Het zijn leerzame en leuke filmpjes, ik heb er veel aan. Die van Zak George ga ik eens opzoeken.
Door Ulrike
#2901529
Laura2004 schreef: Ik kijk ze ook vaak. Heb toevallig vandaag met Ziggy het dremelen terwijl ze op haar rug ligt geoefend, gaat hartstikke goed (nou is Ziggy ook wel makkelijk). Het zijn leerzame en leuke filmpjes, ik heb er veel aan. Die van Zak George ga ik eens opzoeken.
Dat filmpje heb ik ook net gezien, dat ziet er makkelijk en ontspannen uit  :D.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door