Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2900796
Mijn oom en tante hebben een huis in Hongarije wasr ze een half jaar m per jaar verblijven.  Vorig jasr voor de gein gezegd dat ik zou komen. Nu komt het er dan van. Mijn vriendin mag mee en onze 3 honden ook. Dus we gaan heerlijk 2 weken genieten in Hongarije.  Dagje Boedapest,  lekker luieren aan hrt zwembad... is het al september?
#2900814
henneke schreef: heerlijk , nog wel lang wachten  :)
Ik zou eerst alleen gaan met ht vliegtuig. Voor goedkope tickets moet je nu al boeken. En ik moest weten of ze in september geen andere logees hadden. Toen vroeg mijn vriendin of ze niet meemocht. Datheb ik gevraagd en dat was geen probleem. Dus rijden we ergens eind augustus begin september naar Hongarije.  Is maar 1380 kmvan hier, haha
#2901026
Dian schreef: Ik zou eerst alleen gaan met ht vliegtuig. Voor goedkope tickets moet je nu al boeken. En ik moest weten of ze in september geen andere logees hadden. Toen vroeg mijn vriendin of ze niet meemocht. Datheb ik gevraagd en dat was geen probleem. Dus rijden we ergens eind augustus begin september naar Hongarije.  Is maar 1380 kmvan hier, haha
Ohhhh, als je je samen ff kwaad maakt, kun je dat op t gemak in 1 dag doen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door