Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#2900617
We willen vanmorgen eens ergens anders gaan wandelen en overwegen naar het Schollebos te gaan. Is dat leuk, lopen er aardige honden, wie kent het?
Door Nynke
#2900624
Ja leuk !!  Ik dacht dat 1 april tot 1 september de honden officieel niet los lopen mogen, of in bepaalde gedeelten, vandaag dus nog wel  :)
Door Tanna
#2900626
Bedankt Nynke! We hadden eigenlijk naar het Loetbos gewild, maar daar moeten de honden aan de lijn en daar doen we onze kruimel geen plezier mee!
Door ellenned
#2900693
Ik vind zelf het Schollebos niet leuk, vervelende ervaringen gehad.
Maar stukje verder hebt je t Hitland, das echt leuk wandelen, hemelsbreed net zo ver bij elkaar vandaan.
Door ellenned
#2900721
Ja das waar maar als je de kant van Nieuwerkerk neemt, dus een stukje verder rijdt heb je wel meer bos en beetje polder. Het is daar ook veel rustiger..... Ssssttt niet verder vertellen....
Door Tanna
#2900781
Wij vinden Hitland inderdaad een beetje te kaal, maar we hebben vandaag heerlijk gewandeld in het Schollebos. Aardige mensen met leuke honden ontmoet en iedereen hield ook rekening met elkaar, heel prettig. Veel grote reuen, dus onze kleine sjansmadam had het reuze naar haar zin :). De enige vervelende ervaring was op een supersmal wandelpaadje vlakbij het pannenkoekenhuis, waar twee bejaarden aan kwamen fietsen. Ik gauw de hond tussen mijn voeten gehouden en gevraagd of ze even wilden afstappen, aangezien ze daar niet mochten fietsen. Ja, dat weten we, riepen ze en reden met hun stuur zowat het vel van mijn armen >:(. Jaja, die oudjes weten nog hoe het hoort............. :(
Door Tanna
#2900786
Nynke schreef: Ja leuk !!  Ik dacht dat 1 april tot 1 september de honden officieel niet los lopen mogen, of in bepaalde gedeelten, vandaag dus nog wel  :)
De regels zijn versoepeld las ik vanmorgen, dus dat was prettig!

Honden mogen hier vrijwel overal loslopen. De gemeente heeft de regels een tijdje geleden versoepeld (uniek!). Het is toegestaan om je hond hier het hele jaar los te laten lopen, met uitzondering van de stukken waar (soms tijdelijk) vee graast.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2900813
ik vind het vreselijk daar... veeeeeel te druk en alleen maar aso types met pittbulls  dus ik vermijd absoluut die bossen met mijn honden (ook kralingse bos is er zo een waar ik niet meer kom )
Door Tanna
#2900900
chipjolie schreef: ik vind het vreselijk daar... veeeeeel te druk en alleen maar aso types met pittbulls  dus ik vermijd absoluut die bossen met mijn honden (ook kralingse bos is er zo een waar ik niet meer kom )
Op maandag blijkbaar niet, het was er doodstil en we hebben geen enkele pittbull gezien. Dat maakt onze hond ook niet zo uit, ze valt op zulke types! Bij ons in het park komen we ook veel 'enge' honden tegen, maar daar is ze meestal dikke vrienden mee.
Door Nynke
#2900909
Tanna schreef: Op maandag blijkbaar niet, het was er doodstil en we hebben geen enkele pittbull gezien. Dat maakt onze hond ook niet zo uit, ze valt op zulke types! Bij ons in het park komen we ook veel 'enge' honden tegen, maar daar is ze meestal dikke vrienden mee.
Ik wou net zeggen, "bij jullie""  ook een hoop van de zogenaamde aso-honden  :biggrin2: Heb er nog nooit, letterlijk nooit, problemen gehad. De enige hond waarvan ik me kan herinneren dat ie een hond van mij aanviel, was een Dalmatiër  :-\ :-\ 
Door Mowgli
#2900911
Tanna schreef: Op maandag blijkbaar niet, het was er doodstil en we hebben geen enkele pittbull gezien.
Dan slapen die "pitbull-typen" vast allemaal hun roes van het weekend uit  ::)  :-X  :biggrin2:
Door Tanna
#2900943
Nynke schreef: Ik wou net zeggen, "bij jullie""  ook een hoop van de zogenaamde aso-honden  :biggrin2: Heb er nog nooit, letterlijk nooit, problemen gehad. De enige hond waarvan ik me kan herinneren dat ie een hond van mij aanviel, was een Dalmatiër  :-\ :-\
Ik ken 2 Dalmaten, de ene is heel onverschillig naar andere honden en loopt alleen maar in het kleine parkje bij de begraafplaats. De ander is een teefje dat erg druk was toen ze jong was en inmiddels naar Ridderkerk is verhuisd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door