Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#2898974
Nu snap ik echt niet meer waarom de DA niet mag chippen maar iemand van de Raad. Beste man was binnen 5 min weg. Ik had het geluk dat de eerste reu de juiste was, want voor ik het wist zat de chip er in en toen zag ik pas dat de naam al aan het nummer was gekoppeld  :o.
Rare jongens hoor, die Raad van Beheer...
Door Lizzy
#2898977
Ik had een zeer aardige kundige en oplettende dame. Die, als zij niet op had gelet, mijn honden verkeerd zou hebben gechipt omdat ik de namen niet goed had ingevuld. Dus volgens mij is het maar net wie er bij je langs komt :biggrin2:
Door Hanny
#2899055
Zelf goed opletten en de boel klaar hebben liggen, dan gaat het probleemloos.
Je weet toch, dat de naam aan het nummer is gekoppeld, dat staat vermeld.
Nou ja, volgende keer weet je het helemaal goed.

Hanny
Door Jantina
#2899233
Waar staat dat dan? Ik had alles wat op het gele kaartje stond klaar liggen. Hij vroeg niet aan mij, geef me deze pup die deze naam moet krijgen. Dus hoe kon ik dat weten dan?
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2899352
In 2012 had ik een pup die helemaal geen chip had. Ik ontdekte het pas toen ik voor het oogonderzoek bij de oogarts was. 3 driekleur en 1 sable pup, en nou net die sable had geen chip. Gelijk de Raad gebeld en is de pup 14 dagen later alsnog gechipt. Waarschijnlijk heeft de vrij nieuwe chippert de chip niet goed tegen gehouden, zodat de chip door hetzelfde gaatje weer naar buiten is gekomen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2899354
Jantina schreef: Nu snap ik echt niet meer waarom de DA niet mag chippen maar iemand van de Raad. Beste man was binnen 5 min weg. Ik had het geluk dat de eerste reu de juiste was, want voor ik het wist zat de chip er in en toen zag ik pas dat de naam al aan het nummer was gekoppeld :o.
Rare jongens hoor, die Raad van Beheer...
Dat van die namen had je kunnen weten. De rest...tot zover de diepgaande controles van de raad.

Maar de da mag dus niet chippen omdat de Raad een eigen chipnummersysteem heeft en de chipper natuurlijk jouw hele hebben en houen moet controleren. Het gaat niet om de techniek ofzo.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2899356
*Lia* schreef: In 2012 had ik een pup die helemaal geen chip had. Ik ontdekte het pas toen ik voor het oogonderzoek bij de oogarts was. 3 driekleur en 1 sable pup, en nou net die sable had geen chip. Gelijk de Raad gebeld en is de pup 14 dagen later alsnog gechipt. Waarschijnlijk heeft de vrij nieuwe chippert de chip niet goed tegen gehouden, zodat de chip door hetzelfde gaatje weer naar buiten is gekomen.
Maar dan is na het chippen dus ook niet gecontroleerd of ze het deden? Dat hebben ze hier altijd wel gedaan.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2899360
Angelique schreef: Maar dan is na het chippen dus ook niet gecontroleerd of ze het deden? Dat hebben ze hier altijd wel gedaan.

Ja, toen de chip erin zat ging de reader erover en piepte. Ik denk echt dat de chip er wat later gewoon uitgevallen is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door