Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2898517
..want volgens mij ben ik krankjorum  :crazy2:
Kan maar niet aan m'n huiswerk, want het is koud in huis.. Hondjes zijn druk, dus moet de deur open blijven... *zucht!*






*ik probeer het nog 10 minuten, en dan gaan ze allebei maar even in de bench...  :-[  ::)
Door inni
#2898598
*hihi* ik heb daarstraks maar een trui en schoenen aangedaan in huis, 't was wel echt koud met de deur open maar die kleine zit zooooo graag buiten....en binnen.....en buiten......
Door charmed
#2898864
Fijn dat je ze rustig heb gekregen. Wij zijn gisteren naar de keukenhof geweest, zo'n 7 uur rondgestapt, komen we thuis na dik 2 1/2 uur rijden gisteravond tegen 10 uur, pakt Prudence haar piep, gaan we nog spelen?  :biggrin2: Pff nou ikkes was helemaal moe. Nu maar even niet, dus ik heb haar meteen onder het magneetveld gekiept, daar wordt ze rustig van.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2898926
inni schreef: *hihi* ik heb daarstraks maar een trui en schoenen aangedaan in huis, 't was wel echt koud met de deur open maar die kleine zit zooooo graag buiten....en binnen.....en buiten......
Gelukkig ben ik niet de enige.. :crazy2:
charmed schreef: Fijn dat je ze rustig heb gekregen. Wij zijn gisteren naar de keukenhof geweest, zo'n 7 uur rondgestapt, komen we thuis na dik 2 1/2 uur rijden gisteravond tegen 10 uur, pakt Prudence haar piep, gaan we nog spelen?  :biggrin2: Pff nou ikkes was helemaal moe. Nu maar even niet, dus ik heb haar meteen onder het magneetveld gekiept, daar wordt ze rustig van.
Maar lopen is ook wat anders dan spelen, voor spelen heb je namelijk ALTIJD energie  ;)
Door charmed
#2898952
Fenixjuh schreef: Gelukkig ben ik niet de enige.. :crazy2:
Maar lopen is ook wat anders dan spelen, voor spelen heb je namelijk ALTIJD energie  ;)
Jaahaa daar was ik inmiddels ook achter gekomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door