Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2897512
Afbeelding
Volgende keer toch maar eens een fotograaf zoeken, dit waren de beste eruit.

Afbeelding

En eerst maar es wachten tot Phoebe weer haar heeft, :)
Door charmed
#2898070
Lizzy schreef: Volgende keer een fotograaf zoeken? Zijn dit selfies?

Die eerste foto is leuk!
Nee, hubby heeft dit gedaan, maar hij zet er van alles bij op. Dat vind ik storend. Ik wil ook eens een keer goed op de foto, niet met de mond open, of de kleding scheef aan. Zoiets dus. De honden moeten er goed opzitten en ikkes. Dan ben ik tevree. Mijn haar moet ook goed zitten en die zit ook niet helemaal goed.
Door charmed
#2898071
Fenixjuh schreef: Leuk!! Altijd zo jammer van foto's tegen de zon in, of je kijkt boos, of net als jij met zonnebril.. (ik kijk altijd boos :-[ )
Morgen schijnt het bewolkt te zijn, en (regenbuien) dan gaan we dus ook foto's maken, hopelijk is het bewolkt.

Ik had hem nog gezegd dat ie met de zon mee moet fotograferen, had hem precies aangewezen waar die moest gaan staan. Maar dat helpt niets.. "mannen grrrrrrrrr" zo dat is maar even gezegd  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2898075
charmed schreef: Nee, hubby heeft dit gedaan, maar hij zet er van alles bij op. Dat vind ik storend. Ik wil ook eens een keer goed op de foto, niet met de mond open, of de kleding scheef aan. Zoiets dus. De honden moeten er goed opzitten en ikkes. Dan ben ik tevree. Mijn haar moet ook goed zitten en die zit ook niet helemaal goed.
Dat is dus aan jou, kan de fotograaf weinig aan doen  :biggrin2:
Door charmed
#2898174
Angelique schreef: Dat is dus aan jou, kan de fotograaf weinig aan doen  :biggrin2:
Ja maar als ik mijn mond op elkaar heb maakt ie geen foto. Kleding scheef aan geef je toch als fotograaf even een tip om het recht te trekken, althans ik dus wel. Hij drukt steeds op het verkeerde moment op het knopje helaas.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door