Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#2898118
Einde van het afgelopen jaar een drastische beslissing genomen. Werken is prima maar als het evenwicht tussen werk en gezondheid niet meer in balans is dan kan je beter voor gezondheid kiezen voordat er niet meer te kiezen valt  :-\
We hadden dus het, toch wel moeilijke, besluit en de stappen genomen om het huurcontract niet meer te verlengen. Hoe of wat nu? dat zouden we in de loop van 2014/2015 wel zien.

En dan tijdens het oriënteren/brain stormen valt het oog op een pand zo super geschikt en naar ons zin, lees een stuk minder stress, dat alles weer begint te kriebelen. Natuurlijk kwam er een kink in de kabel met de gemeente maar die hindernis is overwonnen. Gisteren is er getekend: We gaan verhuizen met Any Animal! Een paar panden verwijderd van ons andere bedrijf CarniVoer waardoor ik niet meer meerdere keren door het dorp heen moet crossen om afspraken na te komen (lees stress). Meer ruimte voor diergeneeskunde waardoor efficiënter kunnen werken en nog meer voordelen.

Afgelopen week hadden we ook nog een proefaudit achter de rug en daar zijn we goed doorheen gekomen. Begin juni de echte audit en dan is er een ander lopend traject afgerond.
Kortom er komen de aankomende maanden heel veel veranderingen op ons af waarvan de verhuizing wel heel erg plotseling (binnen vijf maanden zitten we er).
O wat ben ik even bang geweest met wat gaat er gebeuren? onderbuik gaf aan juiste keuze gemaakt maar verstand sloeg af en toe even in standje "paniek".

En nu mag ik me bezig houden met kleurtjes inrichting, meubeltjes, vormgeving enz.
en nog wat zakelijke rompslomp maar dat nemen we op de koop toe  ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2898172
Wat fijn dat je op deze manier zowel bij carnivoor als any animal kan blijven werken :-)
Gefeliciteerd en succes met de inrichting ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door