Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2897291
5 uur opgestaan, hondje in auto geladen en in de velden uitgelaten. Was weer even wennen in het donker. Kipjes gevoerd, poezels gevoerd en nu nog wat boterhammen smeren en dan richting stageadres. Het is een eindje rijden dus vandaag vertrek ik heel vroeg, ben ik veel te vroeg dan vertrek ik morgen wat later enz tot ik een goede vertrektijd heb gevonden. Ik neem wel een boek mee.
#2897366
Hier ook mooi blauw en zon. Ze zijn vandaag in de straat aan het filmen. Een spotje voor "even Apeldoorn bellen". Het moet een druilerige dag voorstellen en er worden nu regendouches geplaatst. Ik zit nu wel een beetje vast aan huis, maar het is leuk om te zien en wat anders dan de nucleaire top.
Saskia
#2897367
Potvertwaalfzeshonderdtachtigpielekes. Zouden ze om 8 uur beginnen, om 8.40 nog niemand. Gebeld, jaa miscommunicatie, over een half uur is ie er.

Is ie er, zijn de verkeerde palen geleverd, dus nu issie weer terug. Gaat zo neverstenooitnie om 12 uur af zijn zo he  ::) en gelukkig hoeven we niet voor 4 uur alles af te hebben, inc uitvlakken van de grond en het in elkaar zetten van de hondenren, en konijnenren, omdat dan het gras komt  ::) ::)

En dan is het nog maar te hopen dat ze de normale palen wel hebben anders kunnen ze helemaaaaaaal niet aan de slag natuurlijk  ::) ::) ::)

En die palen waren ook nog eens niet te tillen in je eentje, en die man was wel in zijn eentje. Pfff.................*zen*
#2897403
Spontaan vannacht een bezoek aan de IC kunnen brengen....nu erg moe maar wel keurig op het werk gemeld.
Nu maar hopen dat we geen telefoon krijgen van het IC en dan na het werk meteen weer terug...pfff soms is het leven even niet meer leuk...
#2897407
Thurin schreef: Spontaan vannacht een bezoek aan de IC kunnen brengen....nu erg moe maar wel keurig op het werk gemeld.
Nu maar hopen dat we geen telefoon krijgen van het IC en dan na het werk meteen weer terug...pfff soms is het leven even niet meer leuk...
Klinkt niet fijn, sterkte  :-*
#2897429
*Dorothea* schreef: Klinkt niet fijn, sterkte  :-*
Nee zeker niet fijn. Moeder is met spoed geopereerd (was afgelopen donderdag ook al geopereerd) omdat ze een gat in haar darm bleek te hebben.
Nu hopen dat haar lichaam sterk genoeg is om deze aanslag te kunnen bevechten...maar de artsen hebben ons al gewaarschuwd overal rekening mee te houden en dat de kans groot is dat ze deze week nog een keer geopereerd moet worden...dus voorlopig zitten we nog wel in spanning en hopen we dat ze de kracht heeft om de infecties te bestrijden.
#2897435
Sterkte Thurin!

De schutting meneer is aan de slag, maar er staat nog geen schutting hoor  :o hij zei om 12 uur het stuk naast het gras wel af te hebben zodat wij dat kunnen egaliseren. Denk t niet...  :-\
Vervolgens weer voor de zoveelste keer gemaild met het bedrijf van de afval containers. Die plaatsen de containers steeds terug naast onze auto's terwijl ze op de stoep horen te staan. Steeds zeggen ze het op te nemen met de vuilnismannen... Net zag het er zo uit;
Afbeelding
Tussen de auto van mijn vriend en de werkbus van mijn vriend...
Staat er binnen 10 minuten al een pief van dat bedrijf om te kijken en de container te verplaatsen! Da's wel erg snel!

Al met al ben ik op oorlogspad vandaag geloof ik :P gelukkig is Kleine Zovies hier, het pupje van mijn zusje, dus wel een gezellige en vrolijke boel binnen! Ik mag eindelijk een keer oppassen  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door