Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Kinnie schreef: Fijn dat je een goede school hebt gevonden!
Veel plezier, Nelson is leuk!  :D

Oh en moest ff lachen. Trucjes tussen de benen door gaat m hier niet worden ;D Ik ben 1.51m en Jip is inmiddels al 62cm, (schofthoogte dus excl hoofd  8) )
Kan prima. Lukt mij toch ook met 1.65, en een hond van 76 cm (ja, schofthoogte). Ok, op die ene keer na dat ik op de grond viel.  :P :biggrin2:
Maar we doen dat serieus oefenen tussen de benen door. Hij moet dan wel bukken.
Er zijn ook filmpjes van canine freestyle op hoog niveau met een Newfie. Ook die gaat af en toe tussen de benen door.
Door Hope
Net samen met Nelson bij de basiscursus geweest om te kijken hoe hij om ging met de afleiding van 10 honden. Nou, prima dus! Hij heeft een uur lang naast mijn stoel gelegen. Niet geblaft, niet zitten piepen en keurig geluisterd. 8 april mogen we starten, ik heb er zin in!
Hope schreef: Net samen met Nelson bij de basiscursus geweest om te kijken hoe hij om ging met de afleiding van 10 honden. Nou, prima dus! Hij heeft een uur lang naast mijn stoel gelegen. Niet geblaft, niet zitten piepen en keurig geluisterd. 8 april mogen we starten, ik heb er zin in!
Veel plezier, ik hoop dat jullie er net zoveel lol aan beleven als Patsy en ik.
Ik vond het zo leuk dat ik vervolg1 en 2 er ook nog achteraan heb geplakt.
Door Hope
Lil schreef: Ik vind dat heel knap van Nelson zo aan de kant wachten!

Veel plezier straks bij de cursus.
Ja dat werd ook gezegd, dat hij dat zo keurig deed.
Maar ja, hij is nog geen 14 weken hihi.

Overigens krijgen we nu al wel wat dingetjes hoor, vooral bij mijn vriend. Als ik Nelson roep komt hij aangestoven, als vriendlief roept gaat hij gewoon de andere kant op ;D
Hope schreef: Net samen met Nelson bij de basiscursus geweest om te kijken hoe hij om ging met de afleiding van 10 honden. Nou, prima dus! Hij heeft een uur lang naast mijn stoel gelegen. Niet geblaft, niet zitten piepen en keurig geluisterd. 8 april mogen we starten, ik heb er zin in!
Leuk, heel veel plezier op cursus !
Door Hope
*Dorothea* schreef: Is het bij jullie ook 3 keer per week?
Dat was het wel ja, maar er waren veel mensen die dat te veel vonden en geen tijd hadden om te oefenen. Daarnaast zijn er op de renbaan veel wedstrijden, is het pasen, moederdag en weet ik veel wat voor feestdagen nog meer op zondag dus is deze cursus als proef 2 keer per week.

Overigens begint er hier wel een soort van probleem te ontstaan. Nelson luistert echt perfect. Naar mij dan. Naar mijn vriend luistert hij niet. Als hij hem roept komt hij een stuk, en denkt dan onderweg dat hij eigenlijk helemaal geen zin heeft om te komen en gaat dan een andere kant op.
Naar mij meestal  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door