Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ulrike
Hope schreef: Ja! Klopt!
Arm dier...
De vriendin die Trevor opving, heeft Blackjack ook nog gezien in Spanje. Het kwartje viel bij mij eerst niet omdat Trevor veel jonger was. Ook Duuk is pas twee.
Door Ulrike
Zij zegt ook dat er zeker gezocht moet worden door alleen vrouwen. Trevor was wel helemaal gek van andere speelse honden, misschien Duuk ook? Is Duuk net zo'n lekkerbek als Trevor? Met iets lekkers was Trevor snel over te halen om naar vrouwen te komen.
Laatst gewijzigd door Ulrike op vr 21 mar 2014, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hope
Ulrike schreef: Zij zegt ook dat er zeker gezocht moet worden door alleen vrouwen. Trevor was wel helemaal gek van andere speelse honden, misschien Duuk ook? Is Duuk net zo'n lekkerbek als Trevor? Met iets lekkers was Trevor snel over te halen om naar vrouwen te komen.
Ze gaan geloof ik proberen te zoeken met een andere hond. Mannen gaan niet mee inderdaad, dat schrikt veel te veel af.
Door Hope
tess06 schreef: zet hier een link naar de facebook.
dan deel ik hem
Goed idee!
Nu alleen nog ff kijken hoe het moet, ik zet hem er op zodra ik dat heb uitgevonden!

Duuk is gisteren om 22.15 voor het laatst gezien in de Willem de Zwijgerlaan ter hoogte van de wijk Speelheide. Hij is daar de wijk ingerend.
Door orinake
Duuk is een reutje he... is er niemand met een loopse teef in de omgeving die kan helpen? Zelfs gecastreerde reuen laten zich niet bedriegen door hun neus...Ik woon totaal niet in de buurt en heb geen loopse teef, maar ik duim allesinds dat de sukkel snel weer thuis is...
Door Hope
orinake schreef: Duuk is een reutje he... is er niemand met een loopse teef in de omgeving die kan helpen? Zelfs gecastreerde reuen laten zich niet bedriegen door hun neus...Ik woon totaal niet in de buurt en heb geen loopse teef, maar ik duim allesinds dat de sukkel snel weer thuis is...
Dat is wel een slimme inderdaad, hij is pas drie maanden geleden gecastreerd.
Door Hope
orinake schreef: super, hopelijk krijgen de baasjes nu begeleiding om aan de "probleempjes" te werken
Dat hoop ik ook. Ze trainen bij een GT, maar die moet nog maar even wat uitleggen over loslaten, dubbel zekeren etc.
Gelukkig slaapt hij vannacht weer fijn in zijn eigen mandje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door