Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#2896064
Zo zit je nietsvermoedend je werk te doen en zo zit er Indiër naast je om te kijken
welk gedeelte van ons werk in India gedaan kan worden.
Ze gaan de komende weken bekijken welke administratieve zaken goedkoper in India gedaan kunnen worden.
Fingers crossed.......  >:(
Laatst gewijzigd door Dreetje op wo 14 mei 2014, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Dreetje
#2896076
Ik hoop dat het voor mij nog meevalt, mijn werk is net wat anders dan dat van mijn collega's waardoor het
minder geschikt is om ergens anders te doen.
Als er mensen uitgaan zijn dit eerst de mensen met een contract en de uitzendkrachten.
Ik heb een vaste aanstelling en werk nu ruim 6 jaar bij dit bedrijf.
Alleen de manier waarop het gaat, directeur laat zich niet zien, alles wordt geregeld door 2 managers en die
weten natuurlijk ook van niks.
Het is allemaal zo onzeker, ik kan daar slecht mee omgaan.
Door DJ_Doerak_Tucker
#2896085
Pfoeh, das ook niet niks! Rare gang van zaken ook. Is het een groot bedrijf waar je voor werkt? De ervaring leert dat bij grote bedrijven de communicatie wel vaker stroef of niet goed verloopt, heel vervelend voor de mensen waar het uiteindelijk om draait.
Door Dreetje
#2896090
DJ en Doerak schreef: Pfoeh, das ook niet niks! Rare gang van zaken ook. Is het een groot bedrijf waar je voor werkt? De ervaring leert dat bij grote bedrijven de communicatie wel vaker stroef of niet goed verloopt, heel vervelend voor de mensen waar het uiteindelijk om draait.
Wereldwijd zo'n 18.000, in Nederland rond de 200 man/vrouw.
Door Dreetje
#2896199
de Meiden schreef: Bah, wat een onrust..je heb toch nog niet zolang deze functie?
Dat klopt, iets meer dan 1 jaar.
De afdeling waar ik vandaan kwam gaat ook de bezem door.
Door Jantina
#2896205
Bizar hoor. Bedrijven worden veel benaderd door bedrijven uit India e.d. Om taken over te nemen. Ik dacht dat je dat nooit zo serieus moest nemen, oplichterspraktijken, maar het gebeurt dus wel echt!
Door Dreetje
#2898191
De onrust wordt er niet beter op....
Vandaag toch min of meer te horen gekregen dat ongeveer de helft van ons werk naar India gaat.
Nogmaals, mijn werk blijft maar kan natuurlijk ook door iemand anders gedaan worden..... :(
Over een maand weten we meer.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2898335
Dat lijkt mij echt waardeloos. Er is al zoveel werk dat vanuit India gedaan wordt. Veel minder loon. *sucks* Sterkte!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door