Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#2896142
Ik heb me vanmorgen rot gelachen. Ik ging met de jongens naar buiten om een uur of 6. Ik steek de straat over en Chendo ziet iets liggen. Ik dacht een blaadje. Hij gaat er naar toe om te kijken en meteen springt dat ding omhoog. Ik heb Chendo nog nooit zo hoog en met 4 poten tegelijk zien springen.
De broertjes B & F moesten natuurlijk meteen komen helpen, maar durfden eigenlijk ook niet echt bij dat enge ding in de buurt te komen.
Ik heb nooit geweten dat ik zo'n lange TT's heb. Ze gingen helemaal uitgestrekt staan, neus naar voren maar de achterpoten laten staan.
De pad sprong nog een keer en toen gingen de heren allemaal de lucht in.  ;D ;D ;D
Door tt-tjes
#2896168
Riek schreef: Grappig ziet dat er uit ja.
Nieuwsgierig en toch ook wel erg spannend. 
Daar krijg je hele lange honden van :-):-)

Hoe gaat het verder met/op je werk?
Lief van je dat je daar naar vraagt. Ik zit sinds 3 maart officieel 1 dag in de week in de WW. Ik werk nu nog 4 dagen in de week, en voor die ene dag minder heb ik WW.
Het gaat op het werk nog steeds niet goed, maar ik heb het iig terug kunnen brengen naar 1 dag minder werken. Dat is altijd beter dan 2,5 dag minder.
Door tt-tjes
#2896169
sella schreef: Ha ha herkenbaar. stoere duitse herders kunnen ook heeel laaaaaaaaaaaaaang worden van een egeltje ;D
Nou, bij egeltjes worden die van mij niet lang, die wordt meteen besprongen!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door