Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Joyagility
#2896038
Hallo iedereen,

Ik maak even een topic aan om me ook even voor te stellen ;)
Ik zou graag mijn 5 hondjes op vers vlees gaan zetten en ik hoop hier veel bij te leren enzo, ik heb me ondertussen al ver ingelezen en ken ondertussen al wat van de percentages waarop te letten en welke botten je beter in het begin geeft (zachte dus) en welke niet mag dragende botten enzo en natuurlijk geen varkensvlees.
Mijn hondjes zijn Joy (zie mijn nick-name ;D) een sheltie van 9 jaar, Na'vi een sheltie van 4 jaar, Kushuh een border collie van bijna 3 jaar, Hasso een groenendaeler van 5 jaar en Taigi een rescue-husky van ?? jaar (is niet geweten een hond uit het dodingsstation)
Ik doe dus ook zoals mijn nick-name zegt agility, en veel wedstrijden ook ;D
Momenteel krijgen mijn honden nog brokken, maar dat wil ik snel zien veranderen, mede ook doordat de groenendaeler epilepsie heeft en ik las dat vers voeren sowieso beter is voor een hond met epilepsie.
Niet dat ik nu verwacht dat de aanvallen weg gaan blijven maar het zal allesinds wel beter zijn dan brokken.
Ik geef als traktatie al eens een kippenbil, vleugel, karkas of dergelijke.
Maar omdat mijn moeder ooit eens bang gemaakt is door onze vroegere dierenarts mocht ik nooit vers voeren (dierenarts had zogezegd een hond die erin was gestikt) nu beslis ik gelukkig zelf wat mijn honden te eten krijgen en daarom kan ik eindelijk zeggen dat ik ga overschakelen op barf  ;D

Dit zijn trouwens mijn hondjes
Van links naar rechts Joy, Na'vi en Kushuh
Afbeelding
Taigi
Afbeelding
Hasso
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Joyagility
#2896081
Bedankt voor de verwelkoming :biggrin2:
en ook bedankt voor de complimentjes van onze hondjes (eigenlijk moet ik onze zeggen want ik moet ze delen met mijn vriend ;D)

Ik ben super benieuwd hoe we zullen evolueren naar volledig vers voederen.
Momenteel staat er enkel een bezoekje kippen-poulier geplant voor kippenkarkassen, orgaanvlees en dergelijke.
Daar haalden wij vroeger onze karkassen, ze vermaalde ze zelfs indien gewenst, ik hoop dat ze ze nog verkoopt :)
Gebruikersavatar
Door Joyagility
#2896149
yorokobi schreef: Wat een leuk verschillend gezelschap. Ik vind Taigi erg leuk. Doe je daar ook agility mee?
Geprobeerd maar jammer genoeg is ze echt niet geïnteresseerd in agility of eender welk spelletje een luie husky op dat gebied :-\
enkel wandelen is aan haar besteed, ik ga nog een laatste poging doen met bike-jöring als ze wil want ze komt niet graag uit de zetel :P

Ik loop trouwens agility in België onder de kkush ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door