Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2895723
Zomaar even een vraagje. Voel me altijd zo vreemd als ik dan weer rekening houdt met de honden.

Ben een vervent wandelaar. Maar met dit weer, nu Whisper net hersteld is van een longonsteking en een chronische bronchitis durf ik dus echt niet te wandelen.

Wat vinden jullie? Zou het wel of niet kunnen met deze regen?
Door Lil
#2895731
regen en net longontsteking?

ik zou lekker binnen in de woonkamer hersenwerk doen en uitlaten zou bij mij 5 minuten p en p zijn.  ;)
Door miik
#2895736
Ik zou ook absoluut gaan voor haar gezondheid en lekker binnen blijven...
Even buiten plassen en dan lekker afdrogen en dan lekker samen op de bank of inderdaad een spelletje doen ofzo !
Door charmed
#2895739
Lil schreef: regen en net longontsteking?

ik zou lekker binnen in de woonkamer hersenwerk doen en uitlaten zou bij mij 5 minuten p en p zijn.  ;)
We hebben laten luisteren en de longen zijn net weer schoon, dus vind het te eng. Maar idd. Straks gaan we wel wat leuks doen. Ze hebben net het eten op, als Prudence klaar is met d'r magneetveld en Whisper dan komt ze vanzelf wel met haar piep! Dan gaan we leuke spelletjes doen :)

Ps. wat is p en p? bij mij is P en P Phoebe en Prudence lol..
Gebruikersavatar
Door Hope
#2895740
Mijn moeder heeft erge COPD en vaak een longontsteking.
Die komt met dit weer niet buiten hoor!

Gewoon lekker binnen een spelletje doen.
Door Lil
#2895754
Martine-Tom schreef: P&P is poep en pies rondje  ;)

Ik zou idd ook een kort P&Ptje doen en verder lekker binnen blijven
Dank voor de vertaling.  :-*
Door charmed
#2895863
Oh zo, (p)las en (p)ies rondjes. Ja die doen we niet, we gaan alleen lange rondjes. Plassen doen ze in de tuin (we hebben een grote tuin speciaal voor hen)

Iedereen bedankt, ben dus niet de enige die dus niet naar buiten zou gaan met een hond die net hersteld is van een longsontsteking.
Door Lil
#2895880
charmed schreef: Oh zo, (p)las en (p)ies rondjes. Ja die doen we niet, we gaan alleen lange rondjes. Plassen doen ze in de tuin (we hebben een grote tuin speciaal voor hen)

Iedereen bedankt, ben dus niet de enige die dus niet naar buiten zou gaan met een hond die net hersteld is van een longsontsteking.
Nee, natuurlijk ben je niet de enige die dan niet gaat wandelen.  ;) :-*

Nu snap ik mensen die dat wel doen ook wel. Jaren geleden had ik een erg temperamentvolle Boris, dat was een hel als je die stil legde. Hersenwerk had ik toen nog niet echt van gehoord, dus kende ik niet. Toen ging ik wel wandelen, zo'n middending. Hond niet tevreden, ik bang.
Dus ben ik blij dat ik tegenwoordig andere oplossingen heb voor zulke honden. Volg ik mijn gevoel en laat ze lekker thuis en is hondlief tevreden omdat ik leuke dingen met ze doe.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door