Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door arineja
#2895434
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, en ik ben Arineja, ik heb een duitse herder Maik van 9 jaar die ik op vers vlees wil gaan zetten. Mede daarom ben ik lid geworden. Ik ben nu 2 dagen bezig om te kijken hoe het werkt, en ik moet zeggen ik vind het heel moeilijk, van sommige dingen begrijp ik niet, nu hoop ik maar dat als ik op verzenden klik mijn verhaaltje niet weg is. Ik denk dat jullie geduld met me moeten hebben, maar ik heb er alle vertrouwen in, dat het goed komt, en ik mijn hond op goed Barf-voer kan krijgen.
#2895558
Welkom, wat zal Maik gaan smullen! Succes met inlezen en we zijn allemaal zo onzeker begonnen  :) (ik tenminste wel) maar het went echt heel snel, voor je het weet grijp je een schapenkop als een bowlingbal beet met je vingers in de oogkassen voor houvast  ;).
#2895575
Welkom op barfplaats !

Super dat je je hond over wil gaan zetten op vers. Is helemaal niet gek hoor dat je na een paar dagen lezen nog niet alles begrijpt.
Je kan beginnen met kvv (kant en klaar versvlees) liefst van een goed merk, dat hoef je alleen maar in de voerbak te mikken en klaar en dan kan je je rustig verder inlezen over barf mocht je hierop over willen stappen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door