Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door berenboot
#2894311
Wie oh wie kan ik blij maken met gratis paardendeken(s)? Ik heb er nog een paar liggen en gebruik zelf geen dekens meer op onze paarden.
Het zijn 2 winterdekens, als ik me niet vergis maat 185 en 195. Ik durf niet te zeggen of ze nog waterdicht zijn maar verder wel helemaal heel. Ik zou er later op de dag wel een fotootje van kunnen maken.
Volgens mij heb ik ook nog een uitrij/-zweetdeken liggen, daar zal ik dan ook even naar kijken.
Mocht iemand een goed doel weten voor de dekens, dan lees ik dit ook graag. Vind het zonde om ze in de vuilnisbak te gooien als ik er iemand nog een plezier mee kan doen.  :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2894342
Denk dat je een plaatselijk asiel er altijd wel blij mee zou kunnen maken als dekens waar de honden op zouden kunnen liggen?
Door Lil
#2894543
dinky89 schreef: Denk dat je een plaatselijk asiel er altijd wel blij mee zou kunnen maken als dekens waar de honden op zouden kunnen liggen?
Er zijn veel non profit organisaties (lees ze maken vet verlies en betalen veel uit eigen zak) die paarden opvangen. Dan zou voor de honden echt de laatste keuze zijn. Die paardendekens zijn echt enorm duur als je die nieuw moet aanschaffen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2894545
Lil schreef: Er zijn veel non profit organisaties (lees ze maken vet verlies en betalen veel uit eigen zak) die paarden opvangen. Dan zou voor de honden echt de laatste keuze zijn. Die paardendekens zijn echt enorm duur als je die nieuw moet aanschaffen.
Ik noemde het als alternatief voor de vuilnisbak  ;) Ben het er mee eens dat als er een paard blij mee gemaakt kan worden dat uiteraard voor gaat!
Door Lil
#2894553
dinky89 schreef: Ik noemde het als alternatief voor de vuilnisbak  ;) Ben het er mee eens dat als er een paard blij mee gemaakt kan worden dat uiteraard voor gaat!
Ja, daarom zeg ik kan het voorstel wel begrijpen. Alles beter dan een vuilnisbak, dat klopt helemaal.  :D
Gebruikersavatar
Door berenboot
#2894988
wat super dat jullie zo meedenken en met goede tips komen!!  :thumbup: Hartelijk dank.  :-* Inmiddels heb ik een pbtje gehad vwb de dekens. Ik wacht even af of ik via die weg iemand blij heb gemaakt en anders ga ik zeker even kijken naar de door jullie genoemde tips!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door