Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door roxy10
#2892345
Ik heb een paar vragen over kalfs- en bullpepezen. Wat voor voorbereiding moet je doen voor het de droger in gaat? Ik heb er laatst wat gedroogd en dat duurde dagen en het resultaat was nog niet geweldig. Is eerst even de kook erover ook een optie? En waar halen jullie bullpepezen? Via lijntjes hier of zijn er ook gewone adressen?
Door Martine-Tom
#2893632
Ik ben niet zo goed met de zoekfunctie maar we hebben er ooit een zeer vermakelijk topic over gehad  :biggrin2:
Mss dat iemand anders hem nog boven tafel kan krijgen?
Door roxy10
#2896538
Ja, deze topic had ik ook gevonden! Niet echt iets om naar uit te kijken (had gehoopt ze ergens reeds besneden en al te kunnen vinden, maar helaas) maar ooit wil ik het toch proberen.... ??? Ik heb bij alle websites gekeken die ik in de forums kon vinden over het kopen van orgaanvlees e.d., maar ik heb nergens runderlippen kunnen vinden. Iemand nog een goeie tip?
Door renate1985
#2896776
Oh ik heb weer een lege bench staan  :D
Kijken of ik aan kalfspiemels kan komen en anders probeer ik eerst pens op die manier te drogen. Buiten onder het afdak en hopen dat het niet te hard stinkt hahaha
Door tess06
#2901882
renate1985 schreef: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar waar je ze kan halen :-[
Had je daar nog antwoord op gehad?
bij degomeat kun je ze bestellen.
ik droog ze in mijn kas, zodra het beter weer wordt maak ik ze schoon en hang ze aan hun "topje" :biggrin2: bovenin de kas
gaat geweldig.
Door roxy10
#2905257
renate1985 schreef: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar waar je ze kan halen :-[
Had je daar nog antwoord op gehad?
Nee, sorry dat ik nu pas reageer! Het is echt moeilijk aan bepaalde dingen te komen...
Door renate1985
#2905425
tess06 schreef: bij degomeat kun je ze bestellen.
ik droog ze in mijn kas, zodra het beter weer wordt maak ik ze schoon en hang ze aan hun "topje" :biggrin2: bovenin de kas
gaat geweldig.
Beetje laat sorry :-[
Dank je wel! Heb voor nu al wat nieuwe dingen om uit te proberen. Pas luchtpijp gedroogd en nu heb ik runderoren en hertenoren om te proberen. Ben benieuwd hoe dat gaat maar eerst mijn nieuwe droger bestellen :D
Door renate1985
#2905426
roxy10 schreef: Nee, sorry dat ik nu pas reageer! Het is echt moeilijk aan bepaalde dingen te komen...
Ja het is vaak echt zoeken. Maar weet nu dat in ieder geval degomeat ze heeft!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door