Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2893977
Ook op volgorde van binnenkomst, startend bij 15 jaar geleden:
Moony, een Welsh Terrier, bij mijn moeder thuis.
Sam, een kruising  3kwart herder (vermoedelijk Duits, Hollands) x 1 kwart labje bij mijn vader & stiefmoeder thuis
Izzy, een kruising JR x Pekinees x Shih tzu, die was vooral van mijn zusje (héél leuk beestje om te zien!) is helaas op 2,5 jaar aangereden door een auto  :'(
En nu Julius een Friese Stabij en hij is helemaal van mij  :smitten:
#2893982
1ste belle een kruising tekkel&terriër
2de Max een kruising kees&schotse herders hond
3de Femke een kruising tekkel&terriër&kees&schotse herders hond  :biggrin2:

Nu aan kijken voor nummer 4 en dat word een chiwafwaf  ;D

Ik tel wel de honden mee die ik had toen ik bij mijn ouders woonden omdat het mijn honden waren  8)
Belle heb ik gekregen naar een jaar zeuren, ik was toen 8
Max was een verrassing toen ik 11 was en Femke is geboren als vroeg verjaardags cadeautje, ze is geboren op 4 mei en werd op 22 mei 13  :biggrin2:
#2893988
Ben begonnen met een aanlopertje (onherkenbare kruising). Het verhaal daarover is te absurd voor woorden. Het hondje heb ik Foxy genoemd vanwege zijn uiterlijk. Hij kwam ik tegen op 4 december om 5u 's morgens. Hij had een penning van Sittard om en om het vethaal kort te houden heb ik de gemeente gebeld en kreeg de vraag, waarom ik mij druk maakte om de eigenaar te achterhalen.  Heb toen gezegd dat ik hem dan zou houden. Na overlijden van Foxy aan acute leukemie 2 jaar geleden heb ik 2 honden (Bas en Bobbie) uit het asiel gehaald. Beide bastaards
#2893998
Vanaf wanneer ga je tellen? Met 5 jaar mijn eerste hond gekregen waar ik wel echt voor moest zorgen. Maar geen eind  verantwoordelijkheid over had.

Dan is dat:
Bambi - pincher
Chouchou - x maltezer York
Enzi - amstaff (woonde bij mijn ex, wij woonden parttime samen).
Kain - amstaff
Aysa - Beauceron

Yordi heeft met zijn ex een Chiuaua gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door