Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Rianne145
#2892797
Mijn vriend heeft hooikoorts en vorig jaar kwam er een topic over puur pollen voorbij, toen was het al te laat om nog te starten maar nu zijn we, als het goed is, er op tijd bij.

Hoe moet je dat bij een mens doseren? Ik kan alleen maar info vinden over dieren.
Gebruikersavatar
Door choopy
#2892810
Ik doe 5 dagen een shot en daarna 1x per 3 weken.
Als de pollen heftig zijn, dan rustig 1x per week.

Heb nu in de winterperiode elke 3 weken ook genomen, omdat de pollen niet echt weg waren.

Ik hou 1 ml voor mezelf aan als "shot"
Door Rianne145
#2892829
Jij neemt dus 20 druppels per keer Choopy. Hij zit heel laat in het seizoen (juni juli) is het dan handig om nu al vast te beginnen?
Gebruikersavatar
Door choopy
#2892840
Rianne145 schreef: Jij neemt dus 20 druppels per keer Choopy. Hij zit heel laat in het seizoen (juni juli) is het dan handig om nu al vast te beginnen?
Dat zou ik wel doen, dan "booster" je het alvast.
Ik heb in mei en augustus het meeste last, maar merk nu alweer door het zachte weer dat er al bomen in bloei staan die ik niet leuk vind.
Ook in december zelfs last gehad.
Door Lizzy
#2892887
Wij zijn hier ook weer begonnen. We doen exact wat op het flesje staat en nemen ieder 17 druppels per keer in.
Door Rianne145
#2895099
Hihi, puur pollen is binnen. Had wel een enthousiast verhaal verteld maar vergeten te melden dat het officieel voor dieren is.

Toedienen: met een plastic spuitje of op iets lekkers, minimaal een half uur voor of na het voeren.

"hmm, ben geen hond!" Dat gezicht was priceless!!!  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door